[FietsX] Time Trial & Error
Vandaag lanceer ik 'officieel' Time Trial & Error (TTAR ). Het is een webapplicatie waarmee ik tijdritten (voorlopig alleen waar ik zelf ook aan mee gedaan heb) publiceer. Het houd van de verschillende parcoursen All Time Rakings bij, daguitslagen zijn terug te vinden, net als renners en hun pr's. Er komt vast nog meer functionaliteit, maar voorlopig vind ik het wel genoeg.
Ik host dit op mijn eigen (Windows) webserver, en dus niet op www.corniel.nl.
Website: Time Trial & Error.
Ik host dit op mijn eigen (Windows) webserver, en dus niet op www.corniel.nl.
Website: Time Trial & Error.
Als 'voorbereiding' op het NK voor vrije renners, de uitslagen van vorig jaar toegevoegd.
Eerder deze week nog de uitslagen van WTOS toegevoegd.
Eerder deze week nog de uitslagen van WTOS toegevoegd.
De uitslagen van Texel van dit jaar toegevoegd, net als de uitslagen van Streefkerk.
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd Corniel. Je bent Nederlands kampioen bij de vrije renners in de categorie tot 40km/u!
@Bottechia:
-
- Forum-lid
Wel een mooi doel voor volgend jaar om door de 40km/u te gaan. Bovendien heb je er meer achter je gehouden dan dat er sneller waren. Dat is dan weer een pluspunt!
Functionaliteit uitgebreid. Nu kunnen - wanneer er meerdere zijn - alle categorieën tegelijk getoond worden. Voorbeeld:
Zuid-Holland Tijdritcompetitie 2008, ronde 6
Zuid-Holland Tijdritcompetitie 2008, ronde 6
- Formattering van de tijden aangepast.
- Stylesheet uitgebreid.
- Informatie uitgebreid (o.a. PR, TR, DNF, DQF, DNS)
Nog veel te doen/verbeteren. (het winterseizoen is bijna begonnen )
- Stylesheet uitgebreid.
- Informatie uitgebreid (o.a. PR, TR, DNF, DQF, DNS)
Nog veel te doen/verbeteren. (het winterseizoen is bijna begonnen )
Ook maar toegevoegd dat je per renner alle resultaten kan zien die zijn ingevoerd, en niet alleen de PR's:
Voorbeeld: de zwarten
Voorbeeld: de zwarten
Ik heb caching toegevoegd op de data. Dat scheelt volgens mij aanzienlijk in de snelheid.
Ik kreeg onderstaande PM:
[quote="PM"]Bij het doorspitten van de uitslagen viel het me op dat er bij een aantal deelnemers 'PR' staat vermeld. Dit blijken dus de persoonlijke records te zijn. Wat is voor jou het criteria wat betreft persoonlijk record?
Zo te zien de snelste tijd. Maar dat is in mijn ogen niet echt vergelijkbaar aangezien er verschillend deelnemers zijn die tijdritten van verschillende lengte hebben gereden.
Is het niet beter om hiervoor de hoogst gemiddelde snelheid van een tijdrit te gebruiken?[/quote]
Het gaat hier over het doorspitten van de uitslagen van de TijdstrijdersCup 2010.
Er staat een [PR] bij mensen die het parcours al eerder hebben gereden, en die dus een persoonlijk record hebben gezet. Er staat een [*] bij mensen die het parcours voor het eerst hebben gereden. Voor een baan/trackrecord is de [TR].
Als men al een keer gereden heeft en geen PR rijdt, staat er niets in die kolomn. Merk op dat de 'splittijden' van de MTR hier niet tussen staan. Anders zou er achter mijn naam geen [*] staan maar niets. Ik reed toen namelijk sneller.
Het is dus niet zo - zoals de PM schrijver dacht - dat ik alle tijden van renners op één hoop gooi. Van elk parcours wordt van elke renner bepaald wat daar zijn/haar PR is.
[quote="PM"]Bij het doorspitten van de uitslagen viel het me op dat er bij een aantal deelnemers 'PR' staat vermeld. Dit blijken dus de persoonlijke records te zijn. Wat is voor jou het criteria wat betreft persoonlijk record?
Zo te zien de snelste tijd. Maar dat is in mijn ogen niet echt vergelijkbaar aangezien er verschillend deelnemers zijn die tijdritten van verschillende lengte hebben gereden.
Is het niet beter om hiervoor de hoogst gemiddelde snelheid van een tijdrit te gebruiken?[/quote]
Het gaat hier over het doorspitten van de uitslagen van de TijdstrijdersCup 2010.
Er staat een [PR] bij mensen die het parcours al eerder hebben gereden, en die dus een persoonlijk record hebben gezet. Er staat een [*] bij mensen die het parcours voor het eerst hebben gereden. Voor een baan/trackrecord is de [TR].
Als men al een keer gereden heeft en geen PR rijdt, staat er niets in die kolomn. Merk op dat de 'splittijden' van de MTR hier niet tussen staan. Anders zou er achter mijn naam geen [*] staan maar niets. Ik reed toen namelijk sneller.
Het is dus niet zo - zoals de PM schrijver dacht - dat ik alle tijden van renners op één hoop gooi. Van elk parcours wordt van elke renner bepaald wat daar zijn/haar PR is.