Welke Mountainbike
Hallo,
Ik weet niet of het hier echt thuishoort maar ik zoek eigenlijk een Mountainbike waarmee ik gewoon naar school kan rijden maar ook mee kan gaan mountainbiken in het bos.
Bij mij in de buurt is er een soort heuvel waar ik kan gaan mountainbiken dus dat het is het probleem niet.
Ik vind de trekbikes wel iets hebben mocht het jullie interesseren.
Dus daarom is mijn vraag aan jullie: Welke (Trek?) mountainbike raden jullie aan?
Bedankt
Jan
Ik weet niet of het hier echt thuishoort maar ik zoek eigenlijk een Mountainbike waarmee ik gewoon naar school kan rijden maar ook mee kan gaan mountainbiken in het bos.
Bij mij in de buurt is er een soort heuvel waar ik kan gaan mountainbiken dus dat het is het probleem niet.
Ik vind de trekbikes wel iets hebben mocht het jullie interesseren.
Dus daarom is mijn vraag aan jullie: Welke (Trek?) mountainbike raden jullie aan?
Bedankt
Jan
Jannemaan schreef:Een Student van 16 jaar kan zich geen fiets van 5000 veroorloven alsook zijn ouders zouden er niet mee akkoord gaan :D,,
Nee ,, euhm,, toch rond de 500-600?
Ho, da's niet helemaal waar.
Ik ben pas 15 en ik heb 2 >1000 euro karretjes staan. Dus 5000 moet ook best lukken
Zoals rubenio al aangaf, kijk op marktplaats.
Ik vraag me alleen af waarom je er mee naar school wilt? Bij slecht weer heb je toch al spatborden etc nodig. Kans dat hij gejat/gesloopt word is ook vrij groot lijkt me.
Edit; Iets boven je budget maar wel nieuw. Bulls of Cube1 of Cube2
Maar die zou ik niet bij school laten staan :s
-
- Forum-lid HC
Of hier, http://www.fietssportief.nl/nl/producte ... inbikes/40. Veel value for money.
What makes the boat go faster?
Jannemaan schreef:Is de Trek 6000 een goeie fiets?
Blijkbaar heb jij je zinnen al op een Trek gezet.
Uitstekend fietsje om mee te beginnen, wat ik zo snel gezien heb. Maar niet om mee naar school te nemen, daar is het spul te kwetsbaar voor(bv. schijven, achterderailleur, lak). In die fietsenhokken gaat het er niet zachtzinnig aan toe, en ben je beter af met een goedkoop barrel.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.