Bikemotion Benelux
-
- Forum-lid
Bike motion is voornamelijk kijken en niet kopen in ieder geval geen fietsen. Er zullen wel stands zijn waar je boekjes, sport voeding, verzorgings producten kunt aanschaffen maar fietsen zelf helaas niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeker wel!! Je kunt er de gehele collectie in het echt zien. En zeker bij de wat mooiere wielerkleding hangt vaak niet alles bij de dealers. Nu kun je het in het echt zien en dan gewoon via je dealer bestellen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yep, vrijdag ben ik er!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Kijk nu al uit naar Biekmotion. Lekker veel kwijl, kwijl en heb al een lijstje met stands waar ik zeker wil kijken!
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Is best een leuke beurs, ben er ook op vrijdag denk ik. Hoop de nieuwe Infinito te zien.
Jongens...dat is toch pas ergens in oktober/november.
Eerst maar eens genieten van het mooie nazomerse weer, hoop ik.
Eerst maar eens genieten van het mooie nazomerse weer, hoop ik.
Ik heb hem ook al in de agenda staan, hopelijk krijg ik mijn mannetje mee maar ik ben bang dat hij niet bereid is om een vrije middag daarvoor op te nemen. Misschien vrijdag maar waarschijnlijk eerder zaterdag of zondag...
@ Master B: je hebt wel een beetje gelijk maar toch kijk ik er al naar uit!
@ Master B: je hebt wel een beetje gelijk maar toch kijk ik er al naar uit!
-
- Forum-lid
[quote="bibske"]Ik heb hem ook al in de agenda staan, hopelijk krijg ik mijn mannetje mee maar ik ben bang dat hij niet bereid is om een vrije middag daarvoor op te nemen. Misschien vrijdag maar waarschijnlijk eerder zaterdag of zondag...[/quote]
Kreeg ik mijn vrouwtje maar eens zo ver dat ze mee ging. Begreep ze misschien een beetje waar mijn passie ligt en ik zo vaak even ga 'fietse' ....
Kreeg ik mijn vrouwtje maar eens zo ver dat ze mee ging. Begreep ze misschien een beetje waar mijn passie ligt en ik zo vaak even ga 'fietse' ....