Twitter jij ook al?
-
- Forum-lid
Nee , helemaal niet.
Geen interesse.
Groet,Sjef
Geen interesse.
Groet,Sjef
Ik heb tijdens mijn beklimming van de Kilimanjaro een twitter feed bijgehouden om zo mijn familie en vrienden op de hoogte (letterlijk) te houden van onze beklimming.
Die is toen zoveel gelezen (enkele waren 's ochtends opgestaan om mijn twitter te zien dat ik hem om 6.00am had beklommen) dat ik hem tijdens mijn fietsvakantie in Maleisie hem ook weer gebruikt heb.
Voor de rest is mijn leven niet interessant om gevolgd te worden...
Mijn twitterpagina
Die is toen zoveel gelezen (enkele waren 's ochtends opgestaan om mijn twitter te zien dat ik hem om 6.00am had beklommen) dat ik hem tijdens mijn fietsvakantie in Maleisie hem ook weer gebruikt heb.
Voor de rest is mijn leven niet interessant om gevolgd te worden...
Mijn twitterpagina
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
Het idee van Twitter snap ik, maar het doet en zegt me verder helemaal niets. Ik ben dan ook van de pre-sms-generatie.
-
- Forum-lid
[quote="Corniel"] Ik ben dan ook van de pre-sms-generatie.[/quote]
+1 zullen we maar zeggen. Als je uit begin 70'er jaren stamt zoals ondergetekende dan zegt een heleboel van dit soort media je niet veel meer.
+1 zullen we maar zeggen. Als je uit begin 70'er jaren stamt zoals ondergetekende dan zegt een heleboel van dit soort media je niet veel meer.
[quote="patmaessen"][quote="Corniel"] Ik ben dan ook van de pre-sms-generatie.[/quote]
[/quote]
Het zegt me nog wel wat, maar om me er verder in te verdiepen gaat me soms wat ver.
[/quote]
Het zegt me nog wel wat, maar om me er verder in te verdiepen gaat me soms wat ver.
eigenwijs is ook wijs...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik vind Twitter wel grappig om zo nu en dan te lezen. Voordeel is dat het tenminste door de renners zelf geschreven wordt en dat er niet een journalist tussen zit die 't vertaald en z'n eigen interpretatie er aan geeft. Rond de TdF werd er nog al wat (Twitter) uitspraken behoorlijk verdraaid.
Wat ik met Hyves moet snap ik al helemaal niet. Ben wel van de SMS en MSN generatie, maar ondanks tientallen uitnodigingen in m'n inbox ben ik nog niet bezweken voor Hyves.
Wat ik met Hyves moet snap ik al helemaal niet. Ben wel van de SMS en MSN generatie, maar ondanks tientallen uitnodigingen in m'n inbox ben ik nog niet bezweken voor Hyves.
[quote="patmaessen"][quote="Corniel"] Ik ben dan ook van de pre-sms-generatie.[/quote]
[/quote]
En wel teksten als +1 gebruiken? Volgens mij is dat ook behoorlijk "new age"
[/quote]
En wel teksten als +1 gebruiken? Volgens mij is dat ook behoorlijk "new age"
-
- Forum-lid