Fiets augustus
Er lijkt een mooie ontwikkeling gekomen te zijn:
Service Course (v/h Fietscoach)
Uit de enquete is gebleken dat er bij jullie veel belangstelling is voor training en techniek. Vandaar dat we de rubriek Fietscoach met een pagina hebben uitgebreid en de vragen hebben geclusterd. En dat alles onder de nieuwe naam Service Course.
Service Course (v/h Fietscoach)
Uit de enquete is gebleken dat er bij jullie veel belangstelling is voor training en techniek. Vandaar dat we de rubriek Fietscoach met een pagina hebben uitgebreid en de vragen hebben geclusterd. En dat alles onder de nieuwe naam Service Course.
- tornadotom
- Forum-lid
Alle pagina's lezen verteld je dat hij eind deze week komt!
Vertrouwen is goed, controle is beter.
-
- Forum-lid
Nog een slordigheidje op de cover: de aankondiging van een artikel over "polderbikes". Staat er (bij mij althans) niet in.
Verder: weer een leuk nummer!
Verder: weer een leuk nummer!
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
[quote="devoorzitter"]Nog een slordigheidje op de cover: de aankondiging van een artikel over "polderbikes". Staat er (bij mij althans) niet in.
Verder: weer een leuk nummer! [/quote]
Die polderbikes staan er wel in, hoor... bijna achterin de Fiets op pagina 88, onder het kopje "Volgende maand in het september-nummer..."
Verder: weer een leuk nummer! [/quote]
Die polderbikes staan er wel in, hoor... bijna achterin de Fiets op pagina 88, onder het kopje "Volgende maand in het september-nummer..."
Opvallend: In het artikel over de nieuwe Ultegra 6700 groep spreekt men van een zeer hightech uiterlijk. . Bij "de minnen" staat daar een beetje goedkope look tegenover
Zo loopt het aantal slordigheidjes in het augustusnummer aardig op.
Maar het blijft heerlijk om 90 bladzijden fietsplezier door te nemen.
Zo loopt het aantal slordigheidjes in het augustusnummer aardig op.
Maar het blijft heerlijk om 90 bladzijden fietsplezier door te nemen.
Leef! Fiets!
Dat is grappig, want bij de"Athena" groep wordyt er in de 2e zin gesproken over nóg een nieuwe 11-speedgroep, maar in de minnen staat dan weer "niet meer versnellingen dan 10-speed"
Kleine domper was dat ik dacht dat er voor 999,- racefietsen getest waren (ik zoek iets rond die prijs ) en dat het MTB'ers waren. Maar dat is geen fout in het blad!
Voor de rest ziet het er weer lekker uit, moet er nog even tijd voor maken om alles te lezen.
Kleine domper was dat ik dacht dat er voor 999,- racefietsen getest waren (ik zoek iets rond die prijs ) en dat het MTB'ers waren. Maar dat is geen fout in het blad!
Voor de rest ziet het er weer lekker uit, moet er nog even tijd voor maken om alles te lezen.
[quote="Tinn"]Opvallend: In het artikel over de nieuwe Ultegra 6700 groep spreekt men van een zeer hightech uiterlijk. . Bij "de minnen" staat daar een beetje goedkope look tegenover[/quote]
Ik vind het ook nogal vreemd dat je de conclusies niet uit de tekst kunt herleiden. Die moet je toch motiveren in je tekst? Nu heb je idd zoiets van "wat is het nou?"
Dat kan toch echt beter, een oordeel moet je gewoon goed onderbouwen.
Ik vind het ook nogal vreemd dat je de conclusies niet uit de tekst kunt herleiden. Die moet je toch motiveren in je tekst? Nu heb je idd zoiets van "wat is het nou?"
Dat kan toch echt beter, een oordeel moet je gewoon goed onderbouwen.
You should see me go downhill...