Wielen voor mijn Pina F4:13??
Hallo,
Na één seizoen op mijn instap wielen te hebben gereden ben ik nu aan het rondkijken voor nieuwe wielen.
Liefst wil ik een "hoge" velgrand en natuurlijk carbon! Echter wil ik wel draad bandjes houden en wil ik niet op tubes rijden.
Het gewicht speelt voor mij persoonlijk niet een grote rol. Echter de stijfheid en rolweerstand wel!
Wie o wie heeft er een suggestie voor mij?
Ps. Mijn budget ligt zo rond de 700,-want ben maar een "arm" studentje!
Foto van mijn fiets..
Groeten Tim
Na één seizoen op mijn instap wielen te hebben gereden ben ik nu aan het rondkijken voor nieuwe wielen.
Liefst wil ik een "hoge" velgrand en natuurlijk carbon! Echter wil ik wel draad bandjes houden en wil ik niet op tubes rijden.
Het gewicht speelt voor mij persoonlijk niet een grote rol. Echter de stijfheid en rolweerstand wel!
Wie o wie heeft er een suggestie voor mij?
Ps. Mijn budget ligt zo rond de 700,-want ben maar een "arm" studentje!
Foto van mijn fiets..
Groeten Tim
-
- Forum-lid
Cosmics!
-
- Forum-lid
Sonics, zouden mooi in je fiets staan.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hylarisch: 7 reactie, 7 verschillende voorzetten
Ik ga mee met Andromeda: de Kuipers!
Ik ga mee met Andromeda: de Kuipers!
Less is bore
Dat zijn al een heleboel suggesties...
Ik ga vanmiddag na het werk even surfen op het internet en eens alle wielen opzoeken!
ps. zijn er nog mensen met een F4:13 die een foto kunnen posten met de wielen erin? zodat ik ook een beeld ervan kan krijgen? ( het oog wil ook wat he.. )
Ik ga vanmiddag na het werk even surfen op het internet en eens alle wielen opzoeken!
ps. zijn er nog mensen met een F4:13 die een foto kunnen posten met de wielen erin? zodat ik ook een beeld ervan kan krijgen? ( het oog wil ook wat he.. )