Voor diegenen die het nog niet kennen:
Op 7 en 8 mei 2011 gaan de happy bike days 2011 opnieuw door in Malmedy (België). Je kan hier meer dan 500 bikes testen, waaronder zowel mountainbikes, downhill machines, maar ook racefietsen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Verleden jaar opmerkelijk veel Nederlanders aanwezig
HAPPY BIKE DAYS 2011
-
- Forum-lid HC
vijf jaar geleden geweest. Ik ben er erg over te spreken. je kan fietsen testen, waar ze voor zijn bedoeld.
Om een fiets van een van de Hippe merken te testen moet je wel geduld hebben.
Scott scale carbon was er toen net en das was een 15min na opening al de gehele dag gereserveerd.
Ik ben toen gegaan omdat ik twijfelde over bv schijfremmen (ja dat was toen nog ) en het verschil met een fully wilde voelen.
Absoluut een aanrader als je een wat wilt testen
Scott scale carbon was er toen net en das was een 15min na opening al de gehele dag gereserveerd.
Ik ben toen gegaan omdat ik twijfelde over bv schijfremmen (ja dat was toen nog ) en het verschil met een fully wilde voelen.
wasbeer2006 schreef:vijf jaar geleden geweest. Ik ben er erg over te spreken. je kan fietsen testen, waar ze voor zijn bedoeld.
HM, mja is wel zo dat er steeds zeer populaire merken zijn...
Maarja, met meer dan 500 testbikes is er steeds wel wat te vinden om zich bezig te houden intussen
PS: @Wasbeer: je bent op verschillende fora actief blijkbaar
JT
-
- Forum-lid HC
Yes ook op mountainbike.nl als cube elite en op mountainbike.be ook als wasbeer