Kent iemand nog leuke wielrenclubjes in Amsterdam die gewoon af en toe samen gaan training en misschien wedstrijden doen.
Na mijn eerste tour(boretti) bleek dat ik het toch wel erg leuk vind om met een groep te fietsen.
Ik zoek een clubje met mensen van rond mijn leeftijd(23).
Lijkt mij ook wel leuk om vrienden daar te krijgen aangezien ik niemand ken die van wielrennen houd behalve dan mijn zus .
Wielrenclub Amsterdam
maandag, woensdag en zaterdag zijn er wedstrijden bij WV amsterdam, in sloten.
Zeker de moeite waard. Als je minder goed getraind bent, begin dan bij de trimmers zaterdag om 1 uur. De licentiehouders starten om 3 uur
Zeker de moeite waard. Als je minder goed getraind bent, begin dan bij de trimmers zaterdag om 1 uur. De licentiehouders starten om 3 uur
[quote="Stokie"]maandag, woensdag en zaterdag zijn er wedstrijden bij WV amsterdam, in sloten.
Zeker de moeite waard. Als je minder goed getraind bent, begin dan bij de trimmers zaterdag om 1 uur. De licentiehouders starten om 3 uur[/quote]
Maar hun fietsen op een baan of niet?
Ik zoek meer een clubje om gewoon door heel Noord Holland te fietsen .
Zeker de moeite waard. Als je minder goed getraind bent, begin dan bij de trimmers zaterdag om 1 uur. De licentiehouders starten om 3 uur[/quote]
Maar hun fietsen op een baan of niet?
Ik zoek meer een clubje om gewoon door heel Noord Holland te fietsen .
Giant Defy Advanced Pro 1
Bulls Copperhead 3 29
Isaac Force
Bulls Copperhead 3 29
Isaac Force
ze rijden op het clubparcours.. van pakweg 2,5 km. Jij kan je beter bij een toerclub aansluiten denk ik.
Giant Defy Advanced Pro 1
Bulls Copperhead 3 29
Isaac Force
Bulls Copperhead 3 29
Isaac Force
[quote="Stokie"]maandag, woensdag en zaterdag zijn er wedstrijden bij WV amsterdam, in sloten.
Die licentiehouders gaan echt niet sneller als de trimmers, ik heb bij beide meegereden.
Die licentiehouders gaan echt niet sneller als de trimmers, ik heb bij beide meegereden.
kiekeboe
het maakt zeker wel verschil.. af en toe rijd ik weleens mee bij de trimmers om daarna mee te rijden bij de licentiehouders.. als ik gas ga geven bij de trimmers dan win ik de wedstrijd met twee vingers in de neus.. terwijl ik bij de licentiehouders veel meer moeite moet doen om uberhaupt mee te zitten in de juiste ontsnapping..
gelukkig worden de snelheden bijgehouden met de chipjes tegenwoordig en daaruit is duidelijk af te lezen dat het gewoon harder gaat bij de licentiehouders dan bij de trimmers..
gelukkig worden de snelheden bijgehouden met de chipjes tegenwoordig en daaruit is duidelijk af te lezen dat het gewoon harder gaat bij de licentiehouders dan bij de trimmers..
-
- Forum-lid
[quote="Loonatik"]Ik heb mij aangemeld bij WTC de Amstel http://www.wtcdeamstel.net/.
Ben benieuwd..
[/quote]
Olympia op Sloten heeft toch ook nog een toerclub?
Ben benieuwd..
[/quote]
Olympia op Sloten heeft toch ook nog een toerclub?
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
[quote="dmoller"]Waar op het internet kan die chiptijden vinden??[/quote]
http://www.mylaps.com/results/showevent ... &org=92795
Bij de licentiehouders gaat het toch wel zo'n 2-4 km/u harder. Daar staat tegenover dat er bij de licentiehouders over het algemeen veel beter gestuurd wordt en het dus makkelijker (en veiliger) is om in het peleton te fietsen.
Je hoeft trouwens geen lid te zijn van een wielervereniging om mee te mogen doen.
http://www.mylaps.com/results/showevent ... &org=92795
Bij de licentiehouders gaat het toch wel zo'n 2-4 km/u harder. Daar staat tegenover dat er bij de licentiehouders over het algemeen veel beter gestuurd wordt en het dus makkelijker (en veiliger) is om in het peleton te fietsen.
Je hoeft trouwens geen lid te zijn van een wielervereniging om mee te mogen doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?