Die Sensa is niet echt verkeerd. Tiagra is voor een beginner een prima groep. De Montana ziet er wel aantrekkelijk uit, maar die ken ik niet.
Maar de beste tip die ik je kan geven is: tik beginner in als zoekopdracht en je krijgt heel veel advies!
Beginner zoekt advies.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Als ik een beginner een van beide fietsen zou moeten aanraden, dan zonder twijfel de Sensa. Prijs/kwaliteit is erg goed en de fiets heeft een triple. Daarnaast vind ik Sensa wel een mooie naam.
Live fast; die young. mijn blog
Ik zou niet voor de Sensa gaan maar voor een Target. Target is het budget merk van Sensa. Exact dezelfde fiets maar dan alleen met de naam Target ipv Sensa kost maar €550,-.
http://www.harmjanhazelhorst.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Cervelo Soloist Team 2008
Cervelo Soloist Team 2008
Misschien kun je even melden hoe lang je bent en je binnenbeen lengte. Als je nl erg lang bent zul je er achterkomen dat niet alle modellen in hele grote maten leverbaar zijn.
Toch zou ik gezien je lage budget juist wel naar gebruikte fietsen kijken. Je moet je in dat geval gewoon goed later adviseren.
Weet dat je ook nog schoenen en kleding (misschien een helm) nodig hebt en dat ook dat het nodige kost.
Toch zou ik gezien je lage budget juist wel naar gebruikte fietsen kijken. Je moet je in dat geval gewoon goed later adviseren.
Weet dat je ook nog schoenen en kleding (misschien een helm) nodig hebt en dat ook dat het nodige kost.
-
- Forum-lid
roodrug schreef:Ik zou niet voor de Sensa gaan maar voor een Target. Target is het budget merk van Sensa. Exact dezelfde fiets maar dan alleen met de naam Target ipv Sensa kost maar 550,-.
Waar vind je dan een target met carbon voorvork, richey en tiagra afmontage voor 550euro?
Hoe dan ook, als ik moest kiezen zou ik zelf de Sensa kopen, gewoon een goede prijs kwaliteit verhouding!
succes met je keuze!
-
- Forum-lid
http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/b ... 1JjGbb6IeU
Meer fiets voor je geld kan je nergens vinden. Wel nog verzendkosten en pedalen bijrekenen maar daar kom je wel met 50€.
Beetje boven je vooropgestelde budget maar wel een fiets met allemaal kwaliteitsonderdelen. Voor die prijs een fantastische fiets.
Meer fiets voor je geld kan je nergens vinden. Wel nog verzendkosten en pedalen bijrekenen maar daar kom je wel met 50€.
Beetje boven je vooropgestelde budget maar wel een fiets met allemaal kwaliteitsonderdelen. Voor die prijs een fantastische fiets.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Als beginner zou ik nooit een fiets op internet kopen. Laat je opmeten bij een FM, de juiste houding op de fiets is nl. de basis van je fietsplezier !
Er zijn genoeg zaken die momenteel zeer interessante aanbiedingen hebben daar hoef je echt niet voor op internet te kopen.
Ook zou ik eerder als beginner voor een bekend merk gaan, als je dan straks zover bent dat je een stap hoger wilt betaald zich dat absoluut uit in een hogere verkoop/inruilprijs.
Suc6
Er zijn genoeg zaken die momenteel zeer interessante aanbiedingen hebben daar hoef je echt niet voor op internet te kopen.
Ook zou ik eerder als beginner voor een bekend merk gaan, als je dan straks zover bent dat je een stap hoger wilt betaald zich dat absoluut uit in een hogere verkoop/inruilprijs.
Suc6