Ha peter!
Welkom op het forum, als ik het zo hoor moeten we veel mooie verhalen van jou gaan verwachten?!
Veel lees en schijfplezier.
Jasper.
nieuw forumlid
bullshit. Weer slecht geprobeerd. Jij bent gewoon diegene van de Moozes shop die al iedere keer de boel hier aan het vervuilen is met SPAM. Hoe ik dit weet? Van dijk is een inkopper en je hebt het in het topic 'hoeveel weegt jou fiets' direct alleen maar over moozes fietsen.
Kun je nu nooit eens ophouden????
Kun je nu nooit eens ophouden????
Train ze!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Als (mede)Helmonder wil ik het toch wel even opnemen voor Peerke. Die fietsen van Moozes zien er goed uit. Ik heb er zelf geen, al ben ik wel een aantal keren in de zaak (ook in Helmond) geweest.
Dat kleine beetje reclame kan toch niet op tegen de gratis reclame die hier belangeloos wordt gemaakt voor gevestigde merken als Pina.........., Cerv.........,Tr...........,Coln.............., DeRo..............,Gia.........., Redb.............,enz.
En, hoewel ik hier geen lans probeer te breken voor het toestaan van SPAM op deze site, kijk eens in het kader van dit forum, aan alle kanten knippert de reclame je tegemoet.
Moozes, mooie fietsen dus. Echt mooie frames. Sommige met SRAM-Red afgemonteerd onder de 3000 euro. Echt de moeite waard om eens te gaan kijken. Voor mensen uit de regio ook stukken dichter bij dan Hopmans, Salden en Roseversand.
Dat kleine beetje reclame kan toch niet op tegen de gratis reclame die hier belangeloos wordt gemaakt voor gevestigde merken als Pina.........., Cerv.........,Tr...........,Coln.............., DeRo..............,Gia.........., Redb.............,enz.
En, hoewel ik hier geen lans probeer te breken voor het toestaan van SPAM op deze site, kijk eens in het kader van dit forum, aan alle kanten knippert de reclame je tegemoet.
Moozes, mooie fietsen dus. Echt mooie frames. Sommige met SRAM-Red afgemonteerd onder de 3000 euro. Echt de moeite waard om eens te gaan kijken. Voor mensen uit de regio ook stukken dichter bij dan Hopmans, Salden en Roseversand.
-
- Forum-lid
Welkom.
Veel lees en schrijf plezier.
Veel lees en schrijf plezier.