Mijn XT remmen uit 2001 vallen erg tegen, er zitten orginele blokken op. Is dit te wijten aan de blokken of de remmen???
Zijn de nieuwe XT remmen zoveel beter?
XT remmen vallen tegen
- daniel1975
- Forum-lid HC
JA!!!!1 Compleet vernieuwd, ander principe en erg goed.
Als je overweegt je remmen te vervangen kun je net zo goed SLX nemen. Minimaal zwaarder, zelfde remkracht-dosering maar fors goedkoper. Erg goede remmen. (vind ik zelfs als Shimano-ontloper)
Als je overweegt je remmen te vervangen kun je net zo goed SLX nemen. Minimaal zwaarder, zelfde remkracht-dosering maar fors goedkoper. Erg goede remmen. (vind ik zelfs als Shimano-ontloper)
Less is bore
Uit 2001???? wie heeft je die aangesmeerd???? drama zeg maar rustig. Foei het zweet breekt me al weer uit. Die dingen zijn niet fatsoenlijk af te stellen en doseerbaarheid is 0. Heb er in 2001/2002 mee gereden. Pak maar eens een schijfrem uit 2008 van Formula of magura en je weet niet wat je overkomt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Value 4 money SLX. Mooi en bling bling Formule K18 oid.
Less is bore
-
- Forum-lid
Dan heb je toch iets niet goed gedaan, afstellen is zeer eenvoudig.grev047 schreef:Uit 2001???? wie heeft je die aangesmeerd???? drama zeg maar rustig. Foei het zweet breekt me al weer uit. Die dingen zijn niet fatsoenlijk af te stellen en doseerbaarheid is 0. Heb er in 2001/2002 mee gereden. Pak maar eens een schijfrem uit 2008 van Formula of magura en je weet niet wat je overkomt.
Die zijn zeker wel te krijgen. In de nieuwste XT groep zijn nog steeds v-brakes beschikbaar. Ik heb ze zelf ook. Remmen super! Ze kosten 4 tientjes (voor + achter) in Duitsland. Wat mij betreft de beste investering/upgrade die je kunt doen voor je mtb met velgremmen.