Wie wint de Tour de France 2009?
-
- Forum-lid
Wordt het een van de mannen van Astana, wellicht een van de gebroeders Schleck, wordt dit het jaar van Cadel Evans, gaat Menchov zijn 2e grote vis binnenhalen of prolongeerd Sastre zijn gele trui in Parijs???????
Wie zal volgens jou de tour dit jaar gaan winnen
Wie zal volgens jou de tour dit jaar gaan winnen
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
Ik ben zeer benieuwd naar het Astana squad.
Twee kapiteins op een schip belooft niet veel goeds, zal de een zich opofferen voor de ander? Of hebben ze daar te veel eer voor in hun donder.
Ik denk dat het volgende spreekwoord wel eens op deze tour betrekking kan hebben:
"Twee honden vechten om een been, de derde gaat er mee heen"
Twee kapiteins op een schip belooft niet veel goeds, zal de een zich opofferen voor de ander? Of hebben ze daar te veel eer voor in hun donder.
Ik denk dat het volgende spreekwoord wel eens op deze tour betrekking kan hebben:
"Twee honden vechten om een been, de derde gaat er mee heen"
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid HC
Tja, vorige week zou ik Contador hebben gezegd maar na de Dauphine?. Begrijp me niet verkeerd hij is nog steeds een van de favorieten en anderen zullen zeggen "dat zegt niets, de Dauphine is slechts een voorbereidingswedstrijd, in Juli is het tijd." Dat zeg ik normaal ook maar Contador is Contador en voor de Dauphine heb ik hem nog nooit niet zien aanvallen in een bergetappe laat staan in een hele week.
-
- Forum-lid
Evans wint em gewoon!
Stevens SLC Team Ultegra SL
- de zwarten
- Forum-lid HC
Contador heeft waarschijnlijk zand in de ogen gestrooid? Vanaf het moment dat Valverde ging op de Ventoux, heeft Contador niet meer gereden voor wat hij waard was, omdat hij en Valverde goede vrienden zijn...
Dus ofwel had Contador nog overschot, ofwel niet, maar feit is dat het niet echt hoefde (het is maar de Dauphine), en zo had hij zijn maatje Valverde ook een dienst bewezen, die Spanjaarden zijn een hecht blok, ook buiten WK/olympische spelen!
Op Eurosport zeiden ze dat Evans weinig vrienden heeft. Ik denk niet dat Evans veel vrienden heeft, maar eerder dan tegen hem, rijden ze gewoon voor elkaar. Evans is toch nog altijd die vreemde eend in de bijt als ex-mountain biker, en Evans is een harde noot om kraken. Dus zullen ze bergop allemaal tegen hem rijden, in de tijdritten pakt hij immers op bijna iedereen tijd... Als Contador verstoppertje speelde wordt het toch hij, anders zie ik nog wel Andy Schleck stunten door in de bergen veel tijd terug te pakken.
Dus ofwel had Contador nog overschot, ofwel niet, maar feit is dat het niet echt hoefde (het is maar de Dauphine), en zo had hij zijn maatje Valverde ook een dienst bewezen, die Spanjaarden zijn een hecht blok, ook buiten WK/olympische spelen!
Op Eurosport zeiden ze dat Evans weinig vrienden heeft. Ik denk niet dat Evans veel vrienden heeft, maar eerder dan tegen hem, rijden ze gewoon voor elkaar. Evans is toch nog altijd die vreemde eend in de bijt als ex-mountain biker, en Evans is een harde noot om kraken. Dus zullen ze bergop allemaal tegen hem rijden, in de tijdritten pakt hij immers op bijna iedereen tijd... Als Contador verstoppertje speelde wordt het toch hij, anders zie ik nog wel Andy Schleck stunten door in de bergen veel tijd terug te pakken.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
frank shleck
heeft Menchov niet wat veel hooi op zen vork genomen met de Giro ook te rijden?
Lance Armstrong is net iets te oud geworden denk ik..
heeft Menchov niet wat veel hooi op zen vork genomen met de Giro ook te rijden?
Lance Armstrong is net iets te oud geworden denk ik..
Contador natuurlijk, zelfs als ie niet in topvorm is. Geesink plaatsje bij de eerste tien moet ook wel lukken.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd."
http://img689.imageshack.us/img689/6228/img2526e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img689.imageshack.us/img689/6228/img2526e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Robert Gesink wint!
De mannen van Astana kijken elkaar de vernieling in en hebben het te druk met hun financiën
De Schleckjes zakken door het (tijdrit)ijs.
Evans heeft het te druk met naar iedereen te kijken.
Menchov mag niet want Gesink was hem lekker voor in de eerste bergrit.
Sastre heeft verleden jaar gewonnen en nu mag een ander eens.
Lijkt me simpel dus!
De mannen van Astana kijken elkaar de vernieling in en hebben het te druk met hun financiën
De Schleckjes zakken door het (tijdrit)ijs.
Evans heeft het te druk met naar iedereen te kijken.
Menchov mag niet want Gesink was hem lekker voor in de eerste bergrit.
Sastre heeft verleden jaar gewonnen en nu mag een ander eens.
Lijkt me simpel dus!
http://www.houseofcycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Ik ga toch voor "The Boss". Volgens mij gaat hij al in de etappe naar Andorra in de aanval waarna Contador via stalorders moet blijven zitten. Zodoende pakt hij 1 1/2 minuut die hij tot aan de finish op de Champs weet te consolideren! Zo worden ineens de verhoudingen binnen de Astana equippe bepaald en zullen Contador en Leipheimer in dienst moeten rijden van.
Wie bewijst het tegendeel?
Wie bewijst het tegendeel?
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!