stukje carbon afzagen, mag dat?
foto uploaden lukt blijkbaar niet. Maar hij staat op:
http://farm3.static.flickr.com/2047/234 ... 5e5570.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2047/234 ... 5e5570.jpg
-
- Forum-lid
een foto is beter voor nu even,dat zeker!.
carbon is best tricky zagen trouwens.ik zou het laten doen by the way,zal ik maar zeggen.
(ik heb op carbon panelen aardig wat deco zaagjes vergald.)
carbon is best tricky zagen trouwens.ik zou het laten doen by the way,zal ik maar zeggen.
(ik heb op carbon panelen aardig wat deco zaagjes vergald.)
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.
- Supergrover
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
ja inderdaad helemaal met Timo eens. diegene die jou dat ding verkocht heeft had gewoon je zadel op de juiste hoogte moeten zetten. zou het ook laten doen, beetje FM heeft daar mooie dingetjes voor en is waarschijnlijk niet heel duur.
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
amai, al die kritiek hier. Is mijn eerste racefiets en pas 2e hands gekocht dus weet er nog niet veel van. Was overigens een koopje. Mooi filmpje en sjieke foto he, zeg nu zelf... (stuurlint is nu ook zwart)
Mij FM deed dit gisteren overigens zeer proper, vergelijkbaar met filmpje. Geheel gratis zelfs.
bedankt voor info trouwens...
Mij FM deed dit gisteren overigens zeer proper, vergelijkbaar met filmpje. Geheel gratis zelfs.
bedankt voor info trouwens...
Je kan hem zelf ook afzagen, het is alleen wel belangrijk dat je recht kan zagen. Als je hier geen ervaring mee hebt zou ik lekker naar een speciaal zaak gaan. Het kost dan misschien een beetje geld, maar je weet dan wel dat het goed zit.
Succes, en veel fiets plezier
Procycling.nl
Draw schreef:Je kan hem zelf ook afzagen, het is alleen wel belangrijk dat je recht kan zagen. Als je hier geen ervaring mee hebt zou ik lekker naar een speciaal zaak gaan. Het kost dan misschien een beetje geld, maar je weet dan wel dat het goed zit.
Doe eens lezen!
Volgens mij is alles al in kannen en kruiken namelijk.