Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Afdwingen bij redactie fiets

sunny
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2007 22:35

sunny 08 jun 2009 22:10

Wie stemt er voor om bij de redactie van Fiets er op aan te dringen niets meer te schrijven over allerlei randzaken met betrekking tot Lance Armstrong.

Als onafhankelijk blad wordt (vooral hier op hun site) wel veel over Lance Armstrong geschreven wat geen betrekking heeft tot het wielrennen.
Over zijn bijna 2 miljoen twittervolgers hoeven zij toch niets te melden.
Als hij het podium haalt of iets dergelijks wil ik het weer wel weten.
Het valt mij op dat dit bij andere renners niet gebeurt, maar alleen bij Lance.

Dus geen boycot van Lance, maar wel selectievere berichtgeving.

Ik stem voor........
Fietsen - Hardlopen.....ik kan niet kiezen!!

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 08 jun 2009 22:21

Armstrong overstijgt de gemiddelde renner qua uitstraling en marktwaarde net zoals bijv. Beckham of Schumacher destijds en dan is het normaal dat er over hem al eens iets meer geschreven wordt.
Ik heb er geen last van.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 08 jun 2009 22:24

Kijk naar de Giro, naar alle andere media. Armstrong is gewoon een grote persoonlijkheid. Ach, het zal allemaal wel overwaaien. Hier op de website valt het toch wel mee en je hoeft er bovendien toch niet op te klikken?!

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 08 jun 2009 22:25

Als een 7-voudig (!) Tourwinnaar een comeback maakt heeft dit nieuwswaarde. Mensen die hier een apathie tegen hebben, staat het vrij om berichten hierover niet te lezen of niet aan te klikken. Ik vind je actie dus nogal onzinnig...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

sunny
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2007 22:35

sunny 08 jun 2009 22:38

Blijkbaar zien jullie de vele onzin-nieuwtjes niet eens meer. Het meeste wat er geschreven wordt gaat niet eens meer over de wedstrijden die hij rijdt.

Daarentegen zou hij terugkeren in het peleton om zijn stichting te promoten, dat lijkt mij een hele mooie zaak.

Ik hoor daar echter niets over, alleen maar over de persoon Lance.
Hij rijdt naar mijn idee mee om zijn zwarte gat (na het wielrennen) te verzachten, bijvoorbeeld, hij heeft geen salaris.

Dat hij marktwaarde heeft, dat begrijp ik ook wel. Gevaar is alleen dat deze personen overgewaardeerd worden. In het motorracen is Valentino Rossi ook een terechte grootheid, maar de berichtgeving gaat bijna altijd over motogp gerelateerde zaken.

Lance is alleen zichzelf aan het promoten, en ondanks dat ik deze nieuwtjes niet lees erger ik mij daar groen en geel aan. Aandacht dan liever aan rijders die positief rijden.

Lance promoot alleen zichzelf en alle media trapt erin. Goed voor zijn ego blijkbaar.
Fietsen - Hardlopen.....ik kan niet kiezen!!

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 08 jun 2009 22:40

Sunny schreef:Blijkbaar zien jullie de vele onzin-nieuwtjes niet eens meer.


Idd, ik klik gewoon door en lees het niet meer, dus je hebt wel gelijk
;)

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 08 jun 2009 22:43

Wellicht kan Fiets eens iets vertellen over de attesten ( ik hoorde uit betrouwbare bron 32 stuks!!! ) die Mr. LA in zijn UCI dosier heeft.
Misschien dat dit het beeld van deze meneer iets gaat veranderen.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 08 jun 2009 22:53

Alhoewel ik een hekel heb aan de persoon Armstrong vind ik het absoluut kolder om FIETS te vragen om er niet over te schrijven. Ik hoef het toch niet te lezen. Daarnaast vind ik FIETS omtrent dit soort onderwerpen maar een roddelkrantje. Er is volgens mij ook nog nooit een inhoudelijk sterk stuk geschreven over een profrenner.
Live fast; die young. mijn blog

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 08 jun 2009 23:01

Het is mij niet opgevallen dus valt het wel wat mee mi. Het lijkt me eerder frustratie van de TS gezien z'n 2e post.

Als je een hekel aan em hebt kun je het idd gewoon negeren/overslaan.

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 08 jun 2009 23:22

ik denk dan aan de kleur geel van die polsbandjes. Lijkt me wel origineel.

Maat ik heb niet zoveel last van de Armstrong parade. Gewoon aan voorbij lezen... (of zelf lekker gaan fietsen)
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 jun 2009 23:30

Die berichten op de website onder de categorie 'Sport nieuws' komen rechtsstreeks bij Sportweek vandaan, daar doet de redactie helemaal niets mee, gaat volledig automatisch.

Maar ik snap 't probleem ook niet echt, dan klik je die berichten toch niet aan en lees je lekker 't volgende bericht. Je leest de krant toch ook niet iedere dag volledig van de 1e pagina tot de laatste pagina?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie