Goedemiddag,
Van BBB is er de BTL-49 met "adapter voor schijfremblokken".
Op het moment dat het voorwiel verwijderd wordt bij mijn mountainbike bij vervoer in de auto voorkomt deze dat er "geremd" wordt en dat de remblokken tegen elkaar komen en dus niet meer terug opengaan omdat er geen schijf geplaatst is...
Zijn er meer merken die een dergelijke adapter hebben?
Ik heb het fix-fork systeem gemonteerd in mijn bus, dus het gaat me eigenlijk puur om de adapter.
Bedankt voor de suggesties,
Gr Stefan
Adapter voor schijfremblokken
Elk remmen-merk heeft daarvoor zijn eigen dingetje, maar in feite kan je er van alles tusen stoppen om je remblokken uit elkaar te houden, zolang het maar vetvrij is en je blokken niet beschadigt. Stuk karton bijvoorbeeld werkt prima.
Nu is het trouwens echt niet zo dat je je remblokken niet meer van elkaar krijgt hoor, als je per ongeluk erin knijpt; t is alleen ff prutsen.
Nu is het trouwens echt niet zo dat je je remblokken niet meer van elkaar krijgt hoor, als je per ongeluk erin knijpt; t is alleen ff prutsen.
stukje hout waar je met je vingers ook nog wat mee kunt wrikken (duw de zuigers niet te ver terug) werkt ook prima
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;