wat nemen jullie mee in de zadeltas
Hoi
Ik heb een vraagje wat nemen jullie mee.
Ik heb er nu bandenplak spullen in zitten en een reserve binnenband voor als ik lek rijd.
Maar nu zat ik te denken als me ketting knapt , hoe los ik dat op ?
Reserve ketting snelschakel maar dan heb ik toch ook een pons nodig of hoe gaat dat dan ?
En zijn er mischien nog meer handige dingen die ik mee moet nemen ?
met vriendelijke groet ron
Ik heb een vraagje wat nemen jullie mee.
Ik heb er nu bandenplak spullen in zitten en een reserve binnenband voor als ik lek rijd.
Maar nu zat ik te denken als me ketting knapt , hoe los ik dat op ?
Reserve ketting snelschakel maar dan heb ik toch ook een pons nodig of hoe gaat dat dan ?
En zijn er mischien nog meer handige dingen die ik mee moet nemen ?
met vriendelijke groet ron
Als je alle dingen die fout zouden kunnen gaan zou moeten kunnen fixen onderweg kun je beter een aanhanger mee slepen....
Ik neem mee:
1x Rezerve tube (voogelijmd)
1x kunststof bandenlichter
1x spaaksleuteltje (spokey)
2x imbussleuteltje.
Ik neem mee:
1x Rezerve tube (voogelijmd)
1x kunststof bandenlichter
1x spaaksleuteltje (spokey)
2x imbussleuteltje.
mijn Flickr
-
- Forum-lid
In mijn toolbidon/achterzak heb ik twee binnenbandjes, bandenlichters, een minitool incl. pons, twee CO2 patronen met hulpstuk, een GSM, geld, ID kaart, mouwloos windjackje, enkele energierepen, huissleutels en nog ergens een pomp.
Remmiedepemmie schreef:In mijn toolbidon/achterzak heb ik twee binnenbandjes, bandenlichters, een minitool incl. pons, twee CO2 patronen met hulpstuk, een GSM, geld, ID kaart, mouwloos windjackje, enkele energierepen, huissleutels en nog ergens een pomp.
Jeuhtje....
Ik ga op reis en neem mee.......
Een paar losse euro's en GSM heb ik vaak ook mee, maar daar houd het echt wel mee op!
Energierepen horen trouwens niet echt bij de technische uitrusting voor onderweg
mijn Flickr
-
- Forum-lid
jaapieo schreef:Remmiedepemmie schreef:In mijn toolbidon/achterzak heb ik twee binnenbandjes, bandenlichters, een minitool incl. pons, twee CO2 patronen met hulpstuk, een GSM, geld, ID kaart, mouwloos windjackje, enkele energierepen, huissleutels en nog ergens een pomp.
Jeuhtje....
Ik ga op reis en neem mee.......
Een paar losse euro's en GSM heb ik vaak ook mee, maar daar houd het echt wel mee op!
Energierepen horen trouwens niet echt bij de technische uitrusting voor onderweg
Ik ging de inhoud van m'n zakken even na.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC