Hallo,
Ik ben opzoek naar een achterkant van de Polar CS100. Op de achterkant zitten 3 'tandjes' waarmee je het computertje kunt bevestigen aan de stuurhouder.
Bij mij zijn 2 tandjes afgeknapt door een valpartij.
Misschien dat iemand nog een defecte CS100 heeft liggen en deze wil doorverkopen of aan onderdelen wil verkopen... ik ben geïnteresseerd.
Met sportieve groet,
Wouter
Achterkant Polar CS100
-
- Forum-lid
Ik heb wel een kapotte CS200 liggen.. Volgens mij is dat de zelfde achterzijde.
Weet niet hoe lang je de CS100 al in je bezit hebt maar er zit standaard 2jaar garantie op. Dit valt ook onder de garantie. Heb hetzelfde probleem gehad met de CS200 en is binnen garantie door Polar opgelost.
http://www.bikeplanner.com/djdakkie" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="rebelson"]Hoe lang waren jullie je Polar ongeveer kwijt? Ik heb hetzelfde probleem en moet hem ook opsturen.[/quote]
Ik was mijn polar 1 week kwijt, en dat in de drukke maand juni. De kans dat je de polar verliest is vrij groot (is me ook al een keer overkomen) dus ik raad aan om gewoon op te sturen. 1 weekje zonder moet toch kunnen
Ik was mijn polar 1 week kwijt, en dat in de drukke maand juni. De kans dat je de polar verliest is vrij groot (is me ook al een keer overkomen) dus ik raad aan om gewoon op te sturen. 1 weekje zonder moet toch kunnen