Alles over vakanties op én met de fiets

Trainen in de buurt van Alicante (Castalla)

jorrit85
Forum-lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 28 nov 2009 15:24

jorrit85 24 mar 2011 00:17

Afgelopen februari heb ik getraind in Zuid Spanje. Samen met mijn vriendin en haar ouders verbleven we in Casa Cameleon http://www.casa-camaleon.nl/. Gedurende een week verzorgde Petro ons geweldig. De casa is echt een aanrader voor groepen wielrenners en mountainbikers.

Petro is niet alleen een voortreffelijke kok hij heeft ook vele wandel- en fietsroutes opgeschreven. De routebeschrijving kan je makkelijk bijsteken en op een tocht van 120 km reed ik geen 1 keer verkeerd. Zeer gedetailleerd, zonder om de 5 minuten op het kaartje te hoeven kijken. Bovendien kunnen de routes ook in gps worden ingevoerd.
Na de prachtige trainingen konden we heerlijk eten. Petro is een echte kok en dat merk je aan tafel. Bovendien is het eten op de behoefte van een wielrenner afgestemd. Na 1 avond verscheen er ook geen slagroom meer op mijn dessert;)
De gastvrijheid is enorm, de koffie stond direct op tafel toen we aan kwamen. Ook voor de niet fietsers in de groep wist hij de mooiste wandelingen aan te geven en de mooie kleine plaatsjes te wijzen die we bezochten.

Mocht je richting Alicante willen gaan dan zou ik zeker Petro overwegen.


Plaats reactie