Pagina 1 van 2
Ervaringen met BIKE2BILD (GARANTIE)
Geplaatst: 15 mei 2009 12:54
door paco
Wat zijn de ervaringen van jullie met de garantie van bike2bild?
Geplaatst: 15 mei 2009 13:03
door sluit
Neem aan dat je doelt op Bike2Build.
Antwoord: prima.
Geplaatst: 15 mei 2009 13:04
door Livio Livius
Nooit problemen, goede service.
Geplaatst: 15 mei 2009 19:11
door paco
Ik heb namelijk onlangs een zadel gekocht en wilde deze ruilen na dat er na de eerste rit al een kraak in zat, maar helaas ze gaven niet thuis.
Geplaatst: 15 mei 2009 19:37
door de zwarten
ze gaven niet thuis:
1. ze reageerden niet
2. ze waren gesloten
3. ze reageerden wel en wilden niet onderhandelen
4. ze reageerden wel, wilden onderhandelen maar niet in die mate dat jij er tevreden van was?
Wees ajb eens duidelijker...
(je hengelt naar meningen die zowel positief als negatief kunnen zijn, maar je agenda geeft duidelijk aan dat jij een slechte ervaring hebt met b2b, noem dus even man en paard ipv rond de pot te draaien...)
Geplaatst: 15 mei 2009 22:31
door kamerplant
goeie winkel(ook online!)
nog nooit problemen mee gehad.
vooral met de Mountainbike kom ik er graag.(Race fiets eigenlijk iets minder)
Geplaatst: 15 mei 2009 22:46
door paco
Welnu even voor de duidlijkheid zwarte!
Ik belde dat het zadel dat ik onlangs daar gekocht heb van notabene bijna 180 euro kraakte en dat ik deze graag wilde omruilen. (1 x opgefietst)
De verkoper die ik aan de lijn had vertelde dat ik deze gewoon kon omruilen mits ik nog in het bezit was van de bon.
De dag erna belde ik dat ik naar vlaardingen wilde komen om deze om te ruilen.
De verkoper die ik aan de lijn kreeg zei dat het zadel opgestuurd moest worden naar fizik en dat deze over +- 2 weken terug zou zijn.
Dit is ronduit belachelijk te noemen voor een nieuw zadel toch??
En op mijn vraag of ze dan voor een vervangend zadel konden zorgen.
Waren ze hiertoe niet bereid.
Geplaatst: 15 mei 2009 22:48
door amclassic-fan
Een krakend zadel is 9 van de 10 keer door andere montage op te lossen en is meestal geen productie fout.
Geplaatst: 15 mei 2009 23:05
door paco
Klopt wat je zegt 9 van de 10 keer.
Geplaatst: 15 mei 2009 23:46
door sharkman113
Ze hoeven hem niet om te ruilen (mogen dit wel) maar ze moeten van jou de kans krijgen om het probleem binnen een redelijke periode (en twee weken is dat) op te lossen.
Twee tot drie keer oplossen is redelijk alvorens je ze in gebreke kunt stellen en een nieuw zadel of je geld terug kunt eisen.
Een krakend zadel kan een produktieprobleem zijn maar veel vaker een montagefout.
Geplaatst: 15 mei 2009 23:50
door richarde
Prima ervaring.
Ooit een keer een continental supersonic gekocht. Na 1 keer oppompen trok ik het ventiel uit de binnenband. Ik ben er mee teruggegaan en kreeg zonder vragen een nieuwe mee.
Geplaatst: 16 mei 2009 00:02
door remon@
Goede service, niks mis mee!