Mavic: prijsverschil Ksyrium Elite 2011
Kan iemand mij vertellen waarom er zo'n prijsverschil zit in een setje Mavic Ksyrium Elite 2011 wielen?
Rose; vanaf 449,00
Salden; 439,00
Bakker Racing; 395,00
Ik ben bang een miskoop te doen als ik voor de laagste prijs ga. Geen idee waarom, maar het zijn toch wielen, dan moet je het zekere voor het onzekere nemen, ...
Heeft dit te maken met een scherp inkoopbeleid, of zit er een 'cobra' onder het gras, ...
Iemand een idee?
Thanx you all, ...
Rose; vanaf 449,00
Salden; 439,00
Bakker Racing; 395,00
Ik ben bang een miskoop te doen als ik voor de laagste prijs ga. Geen idee waarom, maar het zijn toch wielen, dan moet je het zekere voor het onzekere nemen, ...
Heeft dit te maken met een scherp inkoopbeleid, of zit er een 'cobra' onder het gras, ...
Iemand een idee?
Thanx you all, ...
mark the ride
-
- Forum-lid
Op deze site heb je twee versies, de silver en de black. En daartussen zit een behoorlijk prijsverschil.
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssr ... 92&theme=9
Mogelijk is het bij de wielen die jij toont ook het geval?
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssr ... 92&theme=9
Mogelijk is het bij de wielen die jij toont ook het geval?
-
- Forum-lid
Check berichten.
Bij Futurumshop moet je ze ook voor 395 zwart / 385 zilver kunnen krijgen.
Even mailtje naar hun sturen met link naar hopmans, en je krijgt een mail terug dat hun ze ook kunnen leveren voor hetzefde geld.
Even mailtje naar hun sturen met link naar hopmans, en je krijgt een mail terug dat hun ze ook kunnen leveren voor hetzefde geld.
m.v.g
Stefan
Race:3T Strada Dura Ace Di2
Gravel: 3T Exploro SRAM Red AXS
ATB Cannondale Scalpel
Stefan
Race:3T Strada Dura Ace Di2
Gravel: 3T Exploro SRAM Red AXS
ATB Cannondale Scalpel
vandaag een mailtje verzonden naar futurum:
met als antwoord:
Wij kunnen de prijs helaas niet matchen gezien de marges op het product en door ons geleverde services en garanties. Daarnaast kunt u altijd bij ons terecht voor uw vragen en eventuele garantie aanspraken.
deze vlieger gaat niet op, helaas
met als antwoord:
Wij kunnen de prijs helaas niet matchen gezien de marges op het product en door ons geleverde services en garanties. Daarnaast kunt u altijd bij ons terecht voor uw vragen en eventuele garantie aanspraken.
deze vlieger gaat niet op, helaas
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
KXlight schreef:Erwin Bakker (oud prof mtb-er) is een aardige kerel. Heeft samen met zijn broer een fietsenwinkel en daarnaast zelf een webshop. Volgens mij zijn de mavic's oem-wielen, maar dat hoeft de pret niet te drukken, toch?!
wat zijn oem-wielen ?
ROWING schreef:
wat zijn oem-wielen ?
Original Equipment Manufacturer (OEM) is een bedrijf dat producten levert ten behoeve van een merkleverancier. De merkleverancier verwerkt het product in eigen producten alsof het een eigen fabricaat is. Het verwerkte product kan uiteenlopen van schokdempers tot harde schijven. OEM komt vooral voor in de computer- en automobielindustrie.
Bron: Wikipedia
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!