Fiets Mei
Hoelang van tevoren schrijft die Maurits Westerbeek zijn columns? Hij loopt te mopperen over een koude lente, terwijl we inmiddels al enkele weken lekker fietsweer hebben. En vervolgens haalt hij Martin Bril aan als aankondiger van de rokjesdag. Goed, het is pas iets van twee weken geleden dat die helaas is heengegaan, maar iets van een redactioneel had er misschien over kunnen gaan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1 voor Cube-paul!! Was mij ook opgevallen.
Verder leuk nummer!
Enne: die atb-reis door de Verdon ga ik in september letterlijk hetzelfde doen
Verder leuk nummer!
Enne: die atb-reis door de Verdon ga ik in september letterlijk hetzelfde doen
Less is bore
Het artikel over de test van de elektronische Shimano DA electronic Di2 lijkt mij een schaamteloze kopie van het gezaghebbende Duitse blad TOUR (april-2009). de fotos, de text zijn exact hetzelfde. graag een verklaring van de Fiets redactie! of is het soms een reclame verhaaltje van shimano dat klakkeloos in een fietsblad (hetzij TOUR hetzij Fiets hetzij een willekeurig ander fiets blad)?????
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heerlijk toontje sla je aan Tita.
Het zou ook wel wat aardiger en minder beschuldigend kunnen. Overigens worden er door heel veel bladen artikelen over en weer gekocht en verkocht. Denk je dat Autoweek zelf allemaal in die dure supersportwagens rijdt?
Het zou ook wel wat aardiger en minder beschuldigend kunnen. Overigens worden er door heel veel bladen artikelen over en weer gekocht en verkocht. Denk je dat Autoweek zelf allemaal in die dure supersportwagens rijdt?
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Titanium"]Het artikel over de test van de elektronische Shimano DA electronic Di2 lijkt mij een schaamteloze kopie van het gezaghebbende Duitse blad TOUR (april-2009). de fotos, de text zijn exact hetzelfde. graag een verklaring van de Fiets redactie! of is het soms een reclame verhaaltje van shimano dat klakkeloos in een fietsblad (hetzij TOUR hetzij Fiets hetzij een willekeurig ander fiets blad)?????[/quote]
Gezaghebbende???
Gezaghebbende???
Het is heel simpel. waarde Titanium, het stuk is gemaakt door een freelance medewerker die zowel voor Fiets als voor Tour de test heeft gedaan. Wij vonden het wel wat toevoegen aan het verhaal over topgroepen. Mag ik je wel verzoeken volgende keer gewoon een vraag te stellen in plaats van meteen te beschuldigen?
De column van Maurits hebben we helaas niet meer aan kunnen passen. Onze deadline was voor het overlijden van Martin Bril (en de komst van het goede weer)
De column van Maurits hebben we helaas niet meer aan kunnen passen. Onze deadline was voor het overlijden van Martin Bril (en de komst van het goede weer)
@Rodrick: nuanceren is niet hip hé, sommige mensen houden daar niet van. Wel bedankt voor dit genuanceerde antwoord overigens.
Leuk artikel over Engelse-deelnemers aan de Ronde van Vlaanderen; heb hem dit jaar zelf ook gereden en ben er verschillende tegengekomen. Vooral de foto's in zwart/wit zijn fraai, geeft een mooi sfeerbeeld en laat nog wat aan de verbeelding over.
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
[quote="Rodrick"]Het is heel simpel. waarde Titanium, het stuk is gemaakt door een freelance medewerker die zowel voor Fiets als voor Tour de test heeft gedaan. Wij vonden het wel wat toevoegen aan het verhaal over topgroepen. Mag ik je wel verzoeken volgende keer gewoon een vraag te stellen in plaats van meteen te beschuldigen?
De column van Maurits hebben we helaas niet meer aan kunnen passen. Onze deadline was voor het overlijden van Martin Bril (en de komst van het goede weer)[/quote]
Zal ik doen Roderick! Ik plaats nu eenmaal het liefst digitale meningen. ik zal ook mijn mening over tour bijstellen, vrees ik. bedankt voor je open en snelle reactie.
De column van Maurits hebben we helaas niet meer aan kunnen passen. Onze deadline was voor het overlijden van Martin Bril (en de komst van het goede weer)[/quote]
Zal ik doen Roderick! Ik plaats nu eenmaal het liefst digitale meningen. ik zal ook mijn mening over tour bijstellen, vrees ik. bedankt voor je open en snelle reactie.