Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Mei

rubenp
Forum-lid

rubenp 01 mei 2009 19:06

De nieuwe layout begint te wennen, al een paar interessante artikelen gelezen.

Alleen wanneer komt nr 6?
Op pagina 104 staat dat Fiets 5 verschijnt op 1 mei, dat klopt want dat is vandaag :rolleye:

frigo
Forum-lid

frigo 01 mei 2009 23:17

Het redactioneel van Rodrick de M. gelezen; door hem geïnterviewde profs worden allemaal ziek. Dan kun je je toch niet meer op toeval beroepen ;)
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

cube-paul
Forum-lid

cube-paul 02 mei 2009 12:12

Hoelang van tevoren schrijft die Maurits Westerbeek zijn columns? Hij loopt te mopperen over een koude lente, terwijl we inmiddels al enkele weken lekker fietsweer hebben. En vervolgens haalt hij Martin Bril aan als aankondiger van de rokjesdag. Goed, het is pas iets van twee weken geleden dat die helaas is heengegaan, maar iets van een redactioneel had er misschien over kunnen gaan?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 02 mei 2009 18:18

+1 voor Cube-paul!! Was mij ook opgevallen.
Verder leuk nummer!

Enne: die atb-reis door de Verdon ga ik in september letterlijk hetzelfde doen :D
Less is bore

titanium
Forum-lid

titanium 02 mei 2009 20:44

Het artikel over de test van de elektronische Shimano DA electronic Di2 lijkt mij een schaamteloze kopie van het gezaghebbende Duitse blad TOUR (april-2009). de fotos, de text zijn exact hetzelfde. graag een verklaring van de Fiets redactie! of is het soms een reclame verhaaltje van shimano dat klakkeloos in een fietsblad (hetzij TOUR hetzij Fiets hetzij een willekeurig ander fiets blad)?????

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 02 mei 2009 21:43

Heerlijk toontje sla je aan Tita.
Het zou ook wel wat aardiger en minder beschuldigend kunnen. Overigens worden er door heel veel bladen artikelen over en weer gekocht en verkocht. Denk je dat Autoweek zelf allemaal in die dure supersportwagens rijdt?
Less is bore

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 mei 2009 22:06

[quote="Titanium"]Het artikel over de test van de elektronische Shimano DA electronic Di2 lijkt mij een schaamteloze kopie van het gezaghebbende Duitse blad TOUR (april-2009). de fotos, de text zijn exact hetzelfde. graag een verklaring van de Fiets redactie! of is het soms een reclame verhaaltje van shimano dat klakkeloos in een fietsblad (hetzij TOUR hetzij Fiets hetzij een willekeurig ander fiets blad)?????[/quote]

Gezaghebbende???
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 04 mei 2009 00:44

[quote="cube-paul"]Hoelang van tevoren schrijft die Maurits Westerbeek zijn columns? ...[/quote]
Misschien de column nog eens lezen? Daarin staat immers "... het is eind maart terwijl ik dit stukje zit te schrijven."

Rodrick
Forum-lid

Gebruikersavatar Rodrick 04 mei 2009 11:54

Het is heel simpel. waarde Titanium, het stuk is gemaakt door een freelance medewerker die zowel voor Fiets als voor Tour de test heeft gedaan. Wij vonden het wel wat toevoegen aan het verhaal over topgroepen. Mag ik je wel verzoeken volgende keer gewoon een vraag te stellen in plaats van meteen te beschuldigen?
De column van Maurits hebben we helaas niet meer aan kunnen passen. Onze deadline was voor het overlijden van Martin Bril (en de komst van het goede weer)

corniel
Forum-lid HC

corniel 04 mei 2009 12:04

@Rodrick: nuanceren is niet hip hé, sommige mensen houden daar niet van. Wel bedankt voor dit genuanceerde antwoord overigens.

frigo
Forum-lid

frigo 04 mei 2009 13:56

Leuk artikel over Engelse-deelnemers aan de Ronde van Vlaanderen; heb hem dit jaar zelf ook gereden en ben er verschillende tegengekomen. Vooral de foto's in zwart/wit zijn fraai, geeft een mooi sfeerbeeld en laat nog wat aan de verbeelding over.
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

titanium
Forum-lid

titanium 04 mei 2009 13:56

[quote="Rodrick"]Het is heel simpel. waarde Titanium, het stuk is gemaakt door een freelance medewerker die zowel voor Fiets als voor Tour de test heeft gedaan. Wij vonden het wel wat toevoegen aan het verhaal over topgroepen. Mag ik je wel verzoeken volgende keer gewoon een vraag te stellen in plaats van meteen te beschuldigen?
De column van Maurits hebben we helaas niet meer aan kunnen passen. Onze deadline was voor het overlijden van Martin Bril (en de komst van het goede weer)[/quote]
Zal ik doen Roderick! Ik plaats nu eenmaal het liefst digitale meningen. ik zal ook mijn mening over tour bijstellen, vrees ik. bedankt voor je open en snelle reactie.

Plaats reactie