de laatse van het voorjaar
wie sluit zijn voorjaar af met een mooie overwinning
wie rijd er top tien
valverde
rebbelin
gesink
kroon
gilbert
evans
shleck f
sleck a
...
luik bastenaken luik top 10
schleck
sanchez
ivanov
weet iemand trouwens (zoals bij de amstel) een mooie route waar je de renners meer dan 1 keer voorbij kan zien komen? gezien het parcours verwacht ik dat 2 keer het maximum is, maar verder is er natuurlijk genoeg te genieten in de ardennen op de fiets
sanchez
ivanov
weet iemand trouwens (zoals bij de amstel) een mooie route waar je de renners meer dan 1 keer voorbij kan zien komen? gezien het parcours verwacht ik dat 2 keer het maximum is, maar verder is er natuurlijk genoeg te genieten in de ardennen op de fiets
- de zwarten
- Forum-lid HC
10 renners rijden top tien. Schelck en Cungego zijn daar niet bij. Rebbelin gaat het ook niet worden, maar Rebellin kan wel top tien rijden.Dekker misschien. De winnaar zou Andy Schleck wel eens kunnen/mogen zijn, als hij tenminste tactisch slimmer rijdt dan in de Amstel.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
skimons schreef:schleck
sanchez
ivanov
Neem gewoon de NGI-kaart van 1/50.000, zoek er het parcours op, en dan zie je vanzelf wel waar je ergens stukken kunt afsnijden. Beetje creatief zijn!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Andy Schleck----> is zijn broer hersteld??
Samuel Sanchez
Damiano Cunego
Davide Rebellin
Cadel Evans
Ivan Basso-----> wat zou die kunnen,??
Alejandro Valverde
Robert Gesink---> is hij hersteld?
Christian Pfannberger
Vincenzo Nibali
is al een mooi lijstje
en wat met gilbert?? ivanov??kroon??dekker??
Samuel Sanchez
Damiano Cunego
Davide Rebellin
Cadel Evans
Ivan Basso-----> wat zou die kunnen,??
Alejandro Valverde
Robert Gesink---> is hij hersteld?
Christian Pfannberger
Vincenzo Nibali
is al een mooi lijstje
en wat met gilbert?? ivanov??kroon??dekker??
avia cyclingteam
kroon op 2 is inderdaad een goeie
1) A Schleck
2) Kroon
3) Gilbert
1) A Schleck
2) Kroon
3) Gilbert
Basso rijd idd ook! En die heeft zojuist de ronde van trentino gewonnen. Ik denk echter dat LBL voor hem een doorgedreven training zal worden.
Ze voorspellen trouwens wat neerslag tussen 14:00 en 17:00. Dus geen valverde
Ik tip op nibali, pfannberger en A.Schleck. Mijn belangrijkste outsider: Michele Scarponi.
Dit zijn trouwens de winnaars van de afgelopen 10 jaar.
2008 Alejandro VALVERDE
2007 Danilo DI LUCA
2006 Alejandro VALVERDE
2005 Alexandre VINOKOUROV
2004 Davide REBELLIN
2003 Tyler HAMILTON
2002 Paolo BETTINI
2001 Oscar CAMENZIND
2000 Paolo BETTINI
1999 Franck VANDENBROUCKE
Je zal er maar tussen staan!!
Ze voorspellen trouwens wat neerslag tussen 14:00 en 17:00. Dus geen valverde
Ik tip op nibali, pfannberger en A.Schleck. Mijn belangrijkste outsider: Michele Scarponi.
Dit zijn trouwens de winnaars van de afgelopen 10 jaar.
2008 Alejandro VALVERDE
2007 Danilo DI LUCA
2006 Alejandro VALVERDE
2005 Alexandre VINOKOUROV
2004 Davide REBELLIN
2003 Tyler HAMILTON
2002 Paolo BETTINI
2001 Oscar CAMENZIND
2000 Paolo BETTINI
1999 Franck VANDENBROUCKE
Je zal er maar tussen staan!!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;