Wachttijd Lightweight Standard Clinchers
-
- Forum-lid
Vorige jaar einde mei (2008) bestelde ik de Lightweight Standard Clinchers, levertijd is zomer 2009.
Is er iemand op het forum die deze wielen al in zijn bezit heeft ? (of worden deze nog steeds niet uitgeleverd).
Ervaringen met deze wielen ?
Is er iemand op het forum die deze wielen al in zijn bezit heeft ? (of worden deze nog steeds niet uitgeleverd).
Ervaringen met deze wielen ?
Groetjes
Moustache schreef:Een levertijd van meer dan een jaar??? Dan had ik dus al lang op andere wielen gereden!
Hier moet je helaas ook minimaal een jaar voor sparen
-
- Forum-lid
Deze namiddag kreeg ik een mail van Peza Trading (importeur) dat ze deze maand geleverd worden ,wel een set met 20 spaaks voren en 20 spaaks achter,was besteld met 16 spaaks voorwiel.
Groetjes
evilhomer schreef:Voor die prijzen mag je ervan uitgaan dat ze (spaken) kunnen tellen.
4 spaken meer voor dezelfde prijs, 'k zou content zijn
20 spaaks vooraan is sterker, en vind ik eigenlijk ook iets mooier.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Ja en echt veel zwaarder zal de set door de 4 extra spaken ook niet zijn.
Groetjes
reason schreef:15 gram zwaarder, ik zou voor 20 hebben gekozen.
Er zit sowieso al afwijking tussen de verschillende setjes. Kans bestaat dat het ene 20/20 set even licht is als een ander 16/20 setje. Bovendien, lijkt me niet de eerste prioriteit op LW Standard Clinchers.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
Hopelijk heb ik ze zoals beloofd deze maand, dan zal ik ze eens wegen en zet ik het gewicht in dit topic.
Groetjes