Forum clichés
-
- Forum-lid
Kom er maar in...gemeenplaatsen te over hier op het forum..
Voorzetje: vraag: "ik twijfel tussen een Bianchi en een Willier, wat is de beste keus?" antwoord: "Denk ook eens aan een Canyon..."
Voorzetje: vraag: "ik twijfel tussen een Bianchi en een Willier, wat is de beste keus?" antwoord: "Denk ook eens aan een Canyon..."
Frits
haha, dit kan wat leuke dingen opleveren :p
fietsenmakerswet is denk ook een behoorlijk forum-cliché (elke discussie eindigt, mits ie lang genoeg duurd, in een campa-shimano discussie)
fietsenmakerswet is denk ook een behoorlijk forum-cliché (elke discussie eindigt, mits ie lang genoeg duurd, in een campa-shimano discussie)
[quote="Arepol"]haha, dit kan wat leuke dingen opleveren :p
fietsenmakerswet is denk ook een behoorlijk forum-cliché (elke discussie eindigt, mits ie lang genoeg duurt, in een campa-shimano discussie)[/quote]
Een ander cliché zijn de mensen die op spelfouten letten
fietsenmakerswet is denk ook een behoorlijk forum-cliché (elke discussie eindigt, mits ie lang genoeg duurt, in een campa-shimano discussie)[/quote]
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
"Hoe doe je dat zo'n plaatje tonen ?"
No offence, het werkt ook vrij onlogisch trouwens...
No offence, het werkt ook vrij onlogisch trouwens...
[quote="Timo 2.0"][quote="Arepol"]haha, dit kan wat leuke dingen opleveren :p
[/quote]
sorry, vautje
[/quote]
sorry, vautje
- gebruik de zoekfunctie!!
-
- Forum-lid HC
"Volgens de laatste test uit Tour blijkt dat ......"
[quote="zwaardere rijder"]Zijn deze wielen ook geschikt voor zwaardere rijders? Ik weeg meer dan 80/90/100 kg (..)[/quote]
[quote="Scepticus"]Campa Neutrons zijn heilig.[/quote]
ik dacht handgespaakt?
ik dacht handgespaakt?