Voor al je afspraakjes

Fietsgroep Borne/Hengelo

remco75
Forum-lid

remco75 13 apr 2009 00:07

Ik zoek een fietsgroep in Borne/Hengelo waar ik me bij aan kan sluiten op de dinsdag-, woensdag- of vrijdagavond (en eventueel zondagochtend).
Ook samen fietsen met andere "eenlingen" is een optie.

vincent75
Forum-lid

Gebruikersavatar vincent75 22 apr 2009 23:27

Hoi Remco,

Ik weet dat er bij de RTC Hengelo op dinsdag wordt gefietst. Twicketrappers uit Delden fietsen ook op dinsdag.
Misschien kun je bij een fietszaak in de buurt (BRAMA) ook wel wat contact gegevens krijgen van een groepje "wildverband".

Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 apr 2009 00:44

In ieder dorp in Twente is zo'n beetje een toer vereniging, dus je moet vast wel ergens met een groepje op jouw tijdstippen mee kunnen fietsen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 23 apr 2009 09:02

RTC Hengelo fietst met meerdere groepen en op meerdere avonden. Snelste groep heeft een aardig niveau. Verder zit er inderdaad in ieder dorp wel een toervereniging. In Enschede he je het Oosten, alleen dat is qua toerders een wat oudere doelgroep zeg maar ;-). Voor Wedstrijden he. je OWC Oldenzaal, Tu.anters(??) Hengelo.
(toetsen.ord is kapot, dus op de ..... moet je even een letter denken)
~live fast, die young ~

fw
Forum-lid

fw 22 mei 2009 01:25

In Borne heb je ook TV trios. Triatlon vereniging waarvan de mensen die ik ervan ken, flink hard kunnen trappen. Op hun site staat volgens mij wel wanneer ze trainen.
Bij mijn vereniging (Ruiten 3, Almelo) fietsen ook wel eens mensen uit Borne mee dus wellicht is dat ook nog een optie.

Plaats reactie