Parijs-Roubaix.....niet gestolen
Wat een FANTASTISCHE Parijs-Roubaix van Boonen. Ja, hij had geluk bij die valpartij dat hij er NET langs kon sturen maar eerlijk is eerlijk. Hij was al eerder echt sterk en dit is echt NIET gestolen.
Ik was nooit een Boonen fan maar nogmaals, eerlijk is eerlijk. Chapeau!!
Mvg, Zorro
Ik was nooit een Boonen fan maar nogmaals, eerlijk is eerlijk. Chapeau!!
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Volgens mij was het Pozzato die er net langsstuurde en zat Boonen al gewoon bij Hushovd bij die val. Maarja, beetje saaie editie vergeleken met zoveel moois in het verleden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- de zwarten
- Forum-lid HC
Boonen was zeker (een van de 2-3) de beste man in koers, maar ik vind het wel een beetje jammer dat het op zo een manier moest gebeuren... Zowel Hushovd als Flecha (2 andere sterke mannen in de kopgroep) vielen letterlijk weg... Ik heb even niet gezien of Pozzato al dan niet werd opgehouden door die valpartij, en Hushovd ging duidelijk ten onder aan gebrek aan parcourskennis/over zijn toeren/teveel onder de indruk van de massa volk (of zeg maar concentratiegebrek)
Ik heb ook het gevoel dat Van Summeren volgende keer voor eigen rekening moet beginnen rijden...
Haast iedereen in de top 6 is gevallen!
Tenslotte nog een luide boe! aan al die onsportieve supporters die onder meer Pozzato uitjouwen. Dat hoort niet, voor niemand in de laatste kilometers van zo een koers als Parijs-Roubaix
Ik heb ook het gevoel dat Van Summeren volgende keer voor eigen rekening moet beginnen rijden...
Tenslotte nog een luide boe! aan al die onsportieve supporters die onder meer Pozzato uitjouwen. Dat hoort niet, voor niemand in de laatste kilometers van zo een koers als Parijs-Roubaix
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Ben ook absoluut geen fan van Boonen, maar ook voor de val vond ik hem toch wel de sterkste en maakt hij IMHO de meeste aanspraak op de overwinning.
Maar of ik er vrolijk van wordt......
Trouwens ontzettend slecht geregeld op het Carrefour, dat publiek! Levensgevaarlijk dichtbij.
Maar of ik er vrolijk van wordt......
Trouwens ontzettend slecht geregeld op het Carrefour, dat publiek! Levensgevaarlijk dichtbij.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Hele mooie koers vandaag, Tom Boonen was de beste man en heeft geluk gehad.
Had alleen graag gezien dat ie met Thor Hushovd naar de finish was gekoerst met Hushovd als winnaar.........
(Oh, ik zie nu een enorme Bose Leiff Hoste op de belgische tv, die is boos op flecha.)
Had alleen graag gezien dat ie met Thor Hushovd naar de finish was gekoerst met Hushovd als winnaar.........
(Oh, ik zie nu een enorme Bose Leiff Hoste op de belgische tv, die is boos op flecha.)
de zwarten schreef:Boonen was zeker (een van de 2-3) de beste man in koers, maar ik vind het wel een beetje jammer dat het op zo een manier moest gebeuren... Zowel Hushovd als Flecha (2 andere sterke mannen in de kopgroep) vielen letterlijk weg... Ik heb even niet gezien of Pozzato al dan niet werd opgehouden door die valpartij, en Hushovd ging duidelijk ten onder aan gebrek aan parcourskennis/over zijn toeren/teveel onder de indruk van de massa volk...
Ben ik met je eens 'de zwarten' Jammer dat die valpartij de shift moest maken maar dat is OOK Parijs-Roubaix helaas maar wel de realiteit.
Al met al was het wel spannend.
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
chevalier schreef:
Ja ik hoorde dat maar miste de details. Wat was Leif zijn probleem met Flecha?
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hij was de allerbeste vandaag. Wat een spanning!
Die val van Hushovd was natuurlijk een stuurfout maar vooral doordat hij zo onder druk stond door de snelheid in die bocht van Boonen. Het deed me een beetje denken aan de cyclocross waar de achtervolgers op Nys ook vaak fouten maken doordat ze gewoon over hun toeren gaan in het wiel.
Soit , het hoort bij de koers en zeker bij Roubaix : genoten !!
Mooi gebaar ook van Pozzato om Boonen nog tijdens het passeren op de piste te feliciteren. Klasse.
Zonde voor Hoste, het is echt ongelooflijk wat die altijd moet meemaken zonder dat het zijn fout is. Spijtig maar hij was er wel weer bij. Hij zou toch eens een topklassieker moeten kunnen winnen...
Hoste was kwaad op Flecha doordat hij door diens schuld alle kansen verspeelde, mooie qoute : "hij zou best niet te dicht komen..." (begrijpelijke reactie direct na de meet natuurlijk)
Die val van Hushovd was natuurlijk een stuurfout maar vooral doordat hij zo onder druk stond door de snelheid in die bocht van Boonen. Het deed me een beetje denken aan de cyclocross waar de achtervolgers op Nys ook vaak fouten maken doordat ze gewoon over hun toeren gaan in het wiel.
Soit , het hoort bij de koers en zeker bij Roubaix : genoten !!
Mooi gebaar ook van Pozzato om Boonen nog tijdens het passeren op de piste te feliciteren. Klasse.
Zonde voor Hoste, het is echt ongelooflijk wat die altijd moet meemaken zonder dat het zijn fout is. Spijtig maar hij was er wel weer bij. Hij zou toch eens een topklassieker moeten kunnen winnen...
Hoste was kwaad op Flecha doordat hij door diens schuld alle kansen verspeelde, mooie qoute : "hij zou best niet te dicht komen..." (begrijpelijke reactie direct na de meet natuurlijk)
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij heeft gewonnen en was één van de sterksten maar had ook ongelofelijk veel mazzel vandaag. Ben zeker geen fan van hem maar eerlijk: zonder geluk vaart niemand wel.
De volgende is voor Pipo!
De volgende is voor Pipo!
Niets is wat het lijkt..
timper schreef: Zonde voor Hoste, het is echt ongelooflijk wat die altijd moet meemaken zonder dat het zijn fout is. Spijtig maar hij was er wel weer bij. Hij zou toch eens een topklassieker moeten kunnen winnen...
Flecha ging onderuit zonder dat hij daar ook maar IETS aan kon doen. Hij zat op het midden van de weg en gleed uit. Door de bocht en onderuit ging ie. Beetje flauw van Hoste om dat later aanhakelijk te maken. Ja hoor, Flecha ging doelbewust onderuit.....NOT!!
Zo gaan koersen als 'De Ronde van Vlaanderen' en 'Parijs-Roubaix'
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock