Hallo,
Ik wil graag gaan beginnen met wielrennen, ik zoek nog een mooie fiets voor een leuke prijs, iemand tips? (prijsklassen beneden de 300 euro.)
Alvast bedankt.
Nieuwe goedkope racefiets
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
ik ben ook 1,85 lang dus dan zal ik denk ik ook maat 59 moeten hebben dan, ik ben 15 jaar oud.
misschien is het ook wel een idee om je vader, ooms, de buurman etc eens te vragen of niet iemand een fietsje over heeft. Liefst iemand die enthousiast is en in zijn omgeving gaat kijken.
en anders idd. marktplaats, of een FM voor een tweedehandsje.
Ik neem aan dat het is om gewoon maar eens te gaan rijden. Let op, voor zo'n bedrag zou ik je nieuwe fiets een keer goed nakijken, schoonmaken en opnieuw invetten (scheelt een hoop). Dan is het ook handig om iemand te hebben die enthousiast is omdat je waarschijnlijk wel wat tools wilt lenen.
ohals je het helemaal goed wilt doen, eerst een paar lange rondjes rijden en daarna pas opknappen. Dan rij je nog maanden verbaasd en soepeltjes rond.
en anders idd. marktplaats, of een FM voor een tweedehandsje.
Ik neem aan dat het is om gewoon maar eens te gaan rijden. Let op, voor zo'n bedrag zou ik je nieuwe fiets een keer goed nakijken, schoonmaken en opnieuw invetten (scheelt een hoop). Dan is het ook handig om iemand te hebben die enthousiast is omdat je waarschijnlijk wel wat tools wilt lenen.
ohals je het helemaal goed wilt doen, eerst een paar lange rondjes rijden en daarna pas opknappen. Dan rij je nog maanden verbaasd en soepeltjes rond.
Big... yeah, big bada boom.