Dinsdagavond competitie Swift Leiden
He Robbey. Als lid van Swift ben ik nauw betrokken bij het digitaliseren van deze resultaten.
Het is de bedoeling dat de resultaten van dit jaar net als de resultaten van 2008 zo snel mogelijk online komen. Afgelopen seizoen was dat altijd voor donderdag het geval.
Ik heb al contact gehad met de organisatie van de dinsdagavond competitie over de verwerking. Zal er zo nog eens een e-mail tegenaangooien, maar ik garandeer je dat het snel goed komt.
Het is de bedoeling dat de resultaten van dit jaar net als de resultaten van 2008 zo snel mogelijk online komen. Afgelopen seizoen was dat altijd voor donderdag het geval.
Ik heb al contact gehad met de organisatie van de dinsdagavond competitie over de verwerking. Zal er zo nog eens een e-mail tegenaangooien, maar ik garandeer je dat het snel goed komt.
He Bruco, welkom hier!
@Robbey: Ik zou de topic-titel wel even aanpassen in iets als "Dinsdagavond competitie Swift Leiden". dat dekt de lading beter. En er is vast wel een mod actief die hem in een beter passend subforum onderbrengt.
En dat 4 jaar na registratrie.
Tada, de stand na twee ronden vanacht nog online: Dinsdagavond competitie Swift.
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Ik heb via PM's meerdere vragen gehad of de competitie vanavond doorgaat. Het antwoord is ja.
[quote="Corniel"]Ik heb via PM's meerdere vragen gehad of de competitie vanavond doorgaat. Het antwoord is ja.[/quote]
jee, het mag van mij alleen wel nog wat opdrogen hoor :p
jee, het mag van mij alleen wel nog wat opdrogen hoor :p
Nou, ik vind het toch echt te nat om leuk te fietsen.
Het moet wel leuk blijven :p en ik ben een watje, ga morgen naar de baan in Amsterdam :rolleye:
Ander keertje dan maar (of de ronde van leiderdorp)
Het moet wel leuk blijven :p en ik ben een watje, ga morgen naar de baan in Amsterdam :rolleye:
Ander keertje dan maar (of de ronde van leiderdorp)