nou dit is mijn 1ste fiets ooit die ik opnieuw opbouw!.. ik ga er proberen een meng van klassiek en modern van te maken.. wat vinden jullie er van?
de stuurpen moet ik nog laten stralen zodat hij zilver word..
en het stuur krijgt Bruin leer stuurlint.. (van brooks)
(en ja het zadel gaat omhoog).
mijn fiets tot nu toe..
Niet onaardig. Ik mag hopen dat je zadel omhoog gaat, anders is je frame toch echt te groot.
hey Ruben! tnx..
en het is RAL 6021, maar die man had de kleur voor poedercoaten niet meer dus heeft hij het gespoten en daarna met blanke poedercoat er overheen. voor het zelfde geld!..
en het is RAL 6021, maar die man had de kleur voor poedercoaten niet meer dus heeft hij het gespoten en daarna met blanke poedercoat er overheen. voor het zelfde geld!..
rubenio schreef:Vet hoor,
Is dat in RAL6013 coating?
Grtz.
Ruben
Nee stuur zou ik vervangen door een stalen ossenkop. Ook zou ik een andere (niet zwarte) stuurpen zoeken.
-
- Forum-lid
Corniel schreef:Nee stuur zou ik vervangen door een stalen ossenkop. Ook zou ik een andere (niet zwarte) stuurpen zoeken.
Volgens mij had TS gezegd dat de stuurpen nog zilver zou worden toch???
De fiets ben ik niet erg wild van, maar dat komt omdat ik niet zo van Retro hou, het bruine leer is echter wel een leuk detail.
ik begin net dus brand me niet af
stuur word toch ingetaped met bruin leer dus je ziet er straks nog weinig van.. en inderdaad word de stuurpen nog gestraald om zilver te worden.. (met blanke lak er overheen).
Corniel schreef:Nee stuur zou ik vervangen door een stalen ossenkop. Ook zou ik een andere (niet zwarte) stuurpen zoeken.
daar heb ik ook aan zitten denken.. maar eerst maar even kijken hoe het word op deze manier.. als het inderdaad beter toont.. zal het wel een bruine band worden.
thja14 schreef:Leuk project, ik wil zeker niet je iedeen verstoren, maar bij een bruin zadel en een bruin stuurlint zou ik kiezen voor banden met een bruine zijkant.