Barsten in Stevens SCF
-
- Forum-lid
Dit is niet normaal!
Geef eens wat meer info, hoe oud is de fiets? Hoe denk je zelf dat het komt?
Een foto (of meer) doet ook wonderen hier op het forum!
Geef eens wat meer info, hoe oud is de fiets? Hoe denk je zelf dat het komt?
Een foto (of meer) doet ook wonderen hier op het forum!
Je moet hier sowieso mee terug gaan!
Ik rij zelf op een SCF1 uit 2008. Ook in deze fiets zijn kleine scheurtjes geconstateerd. Twee scheurtjes niet groter dan 0,5 cm net onder bevestiging van de voorderailleur. De uitleg van de FM was: "waarschijnlijk scheuren in de lak en niet in het carbon; de lak schijnt namelijk harder te zijn dan het carbon". Er zijn fotos van gemaakt en deze zijn naar Stevens opgestuurd. Ik wacht nog op resultaat. Ik zou in jouw geval ook zeker fotos (laten) maken. Dan kun je ook zien of de scheuren nog gaan groeien na verloop van tijd.
Ik rij zelf op een SCF1 uit 2008. Ook in deze fiets zijn kleine scheurtjes geconstateerd. Twee scheurtjes niet groter dan 0,5 cm net onder bevestiging van de voorderailleur. De uitleg van de FM was: "waarschijnlijk scheuren in de lak en niet in het carbon; de lak schijnt namelijk harder te zijn dan het carbon". Er zijn fotos van gemaakt en deze zijn naar Stevens opgestuurd. Ik wacht nog op resultaat. Ik zou in jouw geval ook zeker fotos (laten) maken. Dan kun je ook zien of de scheuren nog gaan groeien na verloop van tijd.
Live fast; die young. mijn blog
- arnoudrace
- Forum-lid
Hoe is dit afgelopen?. ik heb recentelijk ongelooflijk goede ervaringen met Stevens garantie gehad. (scheur in carbon liggende rechter vorkpoot geconstateerd, foto opgestuurd via dealer, week later een nieuw frame opgestuurd, oude frame ingeleverd en ik kon een dag later weer fietsen!). Groet
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF