Slag in carbonvelg
een kleine slag kan er nog wel uitgehaald worden. anders vrees ik voor je dat je er mee kunt gaan frisbeeën..
-
- Forum-lid
nieuwe velg.. verzekering miss?
of je kunt hem mooi aan je nek aan - bling bling
of je kunt hem mooi aan je nek aan - bling bling
Ik heb een keer een net iets te grote slag in mn carbonwiel gehad. Resultaat: frisbee.. Gelukkig was ik verzekerd, waardoor ik mn wiel wel vergoed kreeg..
-
- Forum-lid HC
Kan je ook leuke kledinghangers van maken.
Lijkt mij dat je wiel gewoon te richten is?
Althans blijft lastig in de schatten zonder foto hoe je wiel der nu uitziet.
Althans blijft lastig in de schatten zonder foto hoe je wiel der nu uitziet.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Opzoek naar de spaaknippel. Dus bandje eraf en velglint eraf. Via het nippelgat, wat een woord, kijken welk type nippel. Bij de Bontrager kan ik met dopje 5 de spaaknippel stellen en dus de slag eruit halen. Helemaal niet spannend wel vervelend veel werk. Mocht de nippel vastzitten eerst een nachtje weken met WD40!!!!! Anders breekt de spaak, heb ik ook al gehad.
-
- Forum-lid
grev047 schreef:Opzoek naar de spaaknippel. Dus bandje eraf en velglint eraf. Via het nippelgat, wat een woord, kijken welk type nippel. Bij de Bontrager kan ik met dopje 5 de spaaknippel stellen en dus de slag eruit halen. Helemaal niet spannend wel vervelend veel werk. Mocht de nippel vastzitten eerst een nachtje weken met WD40!!!!! Anders breekt de spaak, heb ik ook al gehad.
Goede tip!
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
hangt ervan af wat carbon en hoe de vlecht is in de carbon dusvan merk tot merk hangt het af mijn stonde heelverdraaid en nu gaan ze trg kaarsrecht
mvg
stefan
mvg
stefan
only god can judge me
the eagle his tatoe
the eagle his tatoe