milaan sanremo
hey
Wij hier op het werk hebben een kleine prono
We moeten 10 namen geven die kans hebben om top 10 te rijden in milaan sanremo en kunnen winnen
Dcht zelf al aan:
boonen
gilbert
pozzato
bennatie
.....
Kunnen jullie mij helpen?Alvast bedankt!
(sorry voor de eventuele schrijffouten)
Wij hier op het werk hebben een kleine prono
We moeten 10 namen geven die kans hebben om top 10 te rijden in milaan sanremo en kunnen winnen
Dcht zelf al aan:
boonen
gilbert
pozzato
bennatie
.....
Kunnen jullie mij helpen?Alvast bedankt!
(sorry voor de eventuele schrijffouten)
avia cyclingteam
-
- Forum-lid
En de winnaar is Cavendish!!
-
- Forum-lid
Dat was een kippenvel-sprint. Wat een geweldige stijl heeft die Cavendish, lekker gebogen over zijn stuur...
Rogi schreef:Krachtpatser tegen super explosief sprintertje...
en de rest ver erachter
Heb helaas niks kunnen zien helaas. Zit in Cambodja, maar heb dankzij mijn vriendin via de skype de laatste 40 km kunnen volgen door het tv commentaar te beluisteren. De rest inderdaad ver achter. Er komen geen andere prominente spinsters aan te pas zeg! Duurde wel lang voordat mij werd verteld dat het toch echt Cavendish is die met een mm wint . Niet dat er iets af te dingen valt op de overwinning van Cavendish, in tegendeel! Maar ik had het Haussler heel erg gegund! Verder mag toch wel gezegd worden dat Kroon goed werk heeft verricht!
Groet,
Berto
Berto
- Supergrover
- Forum-lid HC
Berto schreef:Rogi schreef:Krachtpatser tegen super explosief sprintertje...
en de rest ver erachter
Heb helaas niks kunnen zien helaas. Zit in Cambodja, maar heb dankzij mijn vriendin via de skype de laatste 40 km kunnen volgen door het tv commentaar te beluisteren. De rest inderdaad ver achter. Er komen geen andere prominente spinsters aan te pas zeg! Duurde wel lang voordat mij werd verteld dat het toch echt Cavendish is die met een mm wint . Niet dat er iets af te dingen valt op de overwinning van Cavendish, in tegendeel! Maar ik had het Haussler heel erg gegund! Verder mag toch wel gezegd worden dat Kroon goed werk heeft verricht!
kon je via de NOS Website niks zien???
SuperGrover1 schreef:Berto schreef:Rogi schreef:Krachtpatser tegen super explosief sprintertje...
en de rest ver erachter
kon je via de NOS Website niks zien???
Die hebben geen rechten om in Cambodja via internet wedstrijden uit te zenden. We hebben zelfs geprobeerd om een webcam op de tv te richten maar dan was het net of je naar een onnavolgbaar stripverhaal zat te kijken!
Groet,
Berto
Berto