Beste forumgangers,
Een collega van mij denkt erover te beginnen met mountainbiken. Hij heeft op het moment een Haibike voor ogen (type weet ik niet precies, daar zal ik nog even achteraan gaan). Nu wilde hij graag wat meer weten over dit merk, alleen ben ik niet zo thuis in de mountainbikes
Dus graag jullie ervaringen met dit merk. Hij wil er vooral mee naar het werk fietsen met af en toe wat (licht) off road werk. (Ik heb hem dus al aangeraden wat gladdere banden te nemen.) Gewicht is dus niet echt een factor van belang.
Bvd.
groet, jv27
Haibike?
Een vriend van mij heeft er een. Hij is er zeer tevreden over, al moest hij in het begin wennen aan het 'directe' sturen. Om de haverklap lag hij in de goot.
Maar volgens mij lag dat aan een gebrek aan training...
Maar volgens mij lag dat aan een gebrek aan training...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
-
- Forum-lid
Het is volgens mij een typische duits merk, redelijk simpel maar degelijk frame met een goede afmontage! Verder geen ervaring mee, heb er dit weekend een paar bij me fietsdealer zien staan en ziet er netjes uit. Mooi desingn.
Haibike is een onderdeel van de Accel Group met merken als Batavus, Ghost, Koga, Sparta en nog veeeel meer.
Haibike is volgens mij in de markt gezet als tegenhanger van merken als Cube, Stevens, Red Bul etc.
Volgens mij niks mis mee. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Haibike is volgens mij in de markt gezet als tegenhanger van merken als Cube, Stevens, Red Bul etc.
Volgens mij niks mis mee. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Leef! Fiets!
Het gaat om het type QSL 2009. Iemand specifieke ervaringen (die hij/zij wil delen ) met dit type?
Afmontage is zoals op de Haibike site: mix van Shimano SLX/Deore XT.
Bvd!
Afmontage is zoals op de Haibike site: mix van Shimano SLX/Deore XT.
Bvd!
In elke koers is er altijd iemand die als eerste moet lossen. Meestal ben ik dat.