2009: het jaar van de lelelijke truitjes?
Ik heb zo al wat rondgezocht maar vind de meeste truitjes van de wielerploegen dit jaat echt ondermaats.
Als je bvb de truitjes van milram bekijkt zou je denken dat die zo in een wei zouden gaan staan bij de één of andere koe en vervolhens de kreet slaken: leooo....leeeeooo.....
Topsport en cinelli ( ploeg VDB) vind ik dan wel okee.
wat vinden jullie?
Als je bvb de truitjes van milram bekijkt zou je denken dat die zo in een wei zouden gaan staan bij de één of andere koe en vervolhens de kreet slaken: leooo....leeeeooo.....
Topsport en cinelli ( ploeg VDB) vind ik dan wel okee.
wat vinden jullie?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
Ik vind bijna elk jaar alle truien lelijk.
Wielren kleding is gewoon niet gemaakt om mooi te zijn maar om op te vallen. En zeker bij de profploegen, waar een sponsor naam en de achtergrond van de sponsor prominent in beeld moet worden gebracht.
Wielren kleding is gewoon niet gemaakt om mooi te zijn maar om op te vallen. En zeker bij de profploegen, waar een sponsor naam en de achtergrond van de sponsor prominent in beeld moet worden gebracht.
Live fast; die young. mijn blog
De shirts die de wielrenners dragen moeten inderdaad functioneel zijn en opvallen. Daarom zal ik zelf zelden zo'n shirt dragen Voor ons is er gelukkig genoeg keuze in shirts die er beduidend beter uitzien.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik vind het toch altijd heel apart dat wielertoeristen in de kleding van de diverse ploegen rijden... Ik kan niet begrijpen dat je met een recalme shirt gaat rijden waarvoor je ook nog voor betaal, want echt mooi zijn ze absoluut niet...! Sponsor / reclamekleding hoor je (met korting) te krijgen!
(hetzelfde als volwassen mensen in het dagelijks leven met voetbalshirts lopen (buiten wedstrijden om)...
)
(hetzelfde als volwassen mensen in het dagelijks leven met voetbalshirts lopen (buiten wedstrijden om)...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Ik snap wel dat veel mensen met een teamshirtje willen rijden. Volgens mij gaat het niet om de sponsors/merknamen die er op straan, maar om het feit dat het een shirtje van een bepaald team is. Een vorm van supporteren/identificeren dus.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe we over 10 jaar tegen de teamkleding van vandaag aankijken. Oude shirtjes vinden we op dit forum namelijk vaak wél mooi en leuk.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe we over 10 jaar tegen de teamkleding van vandaag aankijken. Oude shirtjes vinden we op dit forum namelijk vaak wél mooi en leuk.