Hallo,
Ik ben nieuw op dit gebied, dus ik zou graag jullie mening willen horen over de volgende fiets. Ik kan een fiets overnemen voor 375 euro met de volgende specs:
- Orbea (type weet ik zo niet) maat 60 (zie foto)
- Carbon Voorvork
- Campagnolo Mirage (2x9)
- Half jaar oude Fulcrum Racing 5 wielen
- tandwielset + ketting voor het klimmen (500 km mee gereden)
(en een nieuw wielertenue, maar dit terzijde)
Is dit een goede koop? Of kan ik maar beter nog even verder kijken?
Alvast bedankt!
Koksr
Orbea Beginnersfiets?
-
- Forum-lid
Zo te zien is dit een aardig leuke fiets om op te beginnen en om te kijken of het fietsen 'iets' is voor je.. Leuke kleurstelling, niet veel gebruikt zo te lezen, groep niet fantastisch maar ach voor 375 E een prima koop volgens mij? Wat misschien wel belangrijker is voor een eertse racefiets is of de maat wel goed is.. Je zou je kunnen laten opmeten in een fietswinkel in de buurt voor een paar tientjes, weet je meteen of dit de goede maat voor je is..
Succes met de keuze!
Succes met de keuze!
Als je er goed opzit zou ik het idd doe. Prima wielen, prima groep. foeilelijk zadel.
De zit op dit frame is diep, maar dat oogtheel profi.
Diepe zit wordt hier optisch versterkt door de schuine foto, dus als de maat OK is zou ik me niet al te veel zorgen maken, en voor 375 € geen seconde twijfelen! Mirage is voor zijn prijs best wel in orde als startersgroep overigens.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)