De witte Continental GP4000 Ltd. Edition Komt!
-
- Forum-lid
Let op!!
De witte versie van de GP4000 Ltd. Edition komt er aan!
Leverbaar over +/- 2 weken!
Ik vind ze supergaaf, ze passen perfect bij mijn fiets.
Laat weten wat je er van vind.:d
De witte versie van de GP4000 Ltd. Edition komt er aan!
Leverbaar over +/- 2 weken!
Ik vind ze supergaaf, ze passen perfect bij mijn fiets.
Laat weten wat je er van vind.:d
Conti GP4000 White is ALLRight!!
WOW, binnen 10 km zwarte banden met grijs loopvlak...!
(erg lelijk IMHO)
(erg lelijk IMHO)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Echt 3x niets, een leuke gimmick meer niet.
Na 10 km ziet het er niet meer uit.
Na 10 km ziet het er niet meer uit.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Die dingen waren er toch al in alle kleuren van de regenboog? Wit hadden ze bij Conti blijkbaar nog over het hoofd gezien. Geen nood: noem het een Special Limited Edition en breng ze alsnog op de markt! Overigens heb ik zelf gekozen voor optie 4, ik vind zwart eigenlijk altijd het mooist.
witte banden is gewoon FOUT.
Rubber is zwart; punt uit.
Alle banden met overdreven veel kleur er in verwerkt, zijn rare hippe hebbedingetjes bedoeld voor mensen voor wie looks belangrijker zijn dan fietsen. Van alle gekleurde bandjes zijn witte nog wel de lelijkste.
Rubber is zwart; punt uit.
Alle banden met overdreven veel kleur er in verwerkt, zijn rare hippe hebbedingetjes bedoeld voor mensen voor wie looks belangrijker zijn dan fietsen. Van alle gekleurde bandjes zijn witte nog wel de lelijkste.
Live fast; die young. mijn blog
Leuk hoor, maar een wit loopvlak is niet echt slim.
Witte banden blijven toch nooit wit. De conti GP4000 zijn alleen maar te verkrijgne met de foutste en lelijkste kleuren. Een gekleurde wand vind ik nog wel gaan maar een breed loopvlak niet.
Witte banden blijven toch nooit wit. De conti GP4000 zijn alleen maar te verkrijgne met de foutste en lelijkste kleuren. Een gekleurde wand vind ik nog wel gaan maar een breed loopvlak niet.
Het loopvlak zelf in het wit vind ik zelf ook wat dwaas, bij de nieuwe ultremo's is er zo'n strookje aan de kant in het wit, dat wordt niet zo makkelijk vuil (denk ik), en is veel mooier.
Maar voor in de zomer is het misschien toch wel wat, als je ze altijd goed kuist... elke dag :d
Maar voor in de zomer is het misschien toch wel wat, als je ze altijd goed kuist... elke dag :d
- geertjan5
- Forum-lid
Ik vind ze vet!
Maar vraag me af hoelang ze echt wit blijven... Als iemand ze heeft getest hoor ik t graag. Zou wel mooi staan bij mijn witte canyon!
Maar vraag me af hoelang ze echt wit blijven... Als iemand ze heeft getest hoor ik t graag. Zou wel mooi staan bij mijn witte canyon!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Wat is het nut van mooi wit, als er toch altijd een knalgeel logo opstaat.