Specialized dealer bereikbaarheid
-
- Forum-lid
Ik , John Bok,
ben in het trotste bezit van een customized Stumpjumper.
In Alkmaar is sinds een half jaar geen dealer van Specialized meer gevestigd.
Specialized Nederland, weet ook niet wanneer en of er een nieuwe dealer komt, en verwijst naar de dichtsbijzijnde dealers op 3 kwartier tot een uur rijden(met de auto wel te verstaan)
Het opsturen van een onderdeeltje rechtstreeks naar de klant gebeurt pertinent niet.
Specialized, bijzonder dealervriendelijk en bijzonder klantonvriendelijk mijn inziens.
Weet iemand hoe ik aan onderdelen en het benodigde gereedschap kom met een beschrijvinkje hoe het onderdeel te vervangen,zonder mijn kostbare fietstijd in te hoeven leveren aan reistijd naar een verwegzittende dealer?
Specialized wil me in deze niet verder helpen , dan te verwijzen naar dealers.
Hoe denk je dat mijn volgende merk mountainbike (niet) genaamd is?
foto is van het benodigde onderdeel (lager van ophanging vd achterdemper aan het frame, deze is uitgelubberd)
ben in het trotste bezit van een customized Stumpjumper.
In Alkmaar is sinds een half jaar geen dealer van Specialized meer gevestigd.
Specialized Nederland, weet ook niet wanneer en of er een nieuwe dealer komt, en verwijst naar de dichtsbijzijnde dealers op 3 kwartier tot een uur rijden(met de auto wel te verstaan)
Het opsturen van een onderdeeltje rechtstreeks naar de klant gebeurt pertinent niet.
Specialized, bijzonder dealervriendelijk en bijzonder klantonvriendelijk mijn inziens.
Weet iemand hoe ik aan onderdelen en het benodigde gereedschap kom met een beschrijvinkje hoe het onderdeel te vervangen,zonder mijn kostbare fietstijd in te hoeven leveren aan reistijd naar een verwegzittende dealer?
Specialized wil me in deze niet verder helpen , dan te verwijzen naar dealers.
Hoe denk je dat mijn volgende merk mountainbike (niet) genaamd is?
foto is van het benodigde onderdeel (lager van ophanging vd achterdemper aan het frame, deze is uitgelubberd)
-
- Forum-lid
Als het om een lagertje gaat kun je het dan niet bij een locale FM proberen en zien of hij iets heeft liggen dat passend is?
Heb dezelfde ervaring met specialized, super fietsen, super marketing maar o wee als je in de mallemolen van customer support terecht komt, suc6 in ieder geval. Welkom op het forum by the way.
Heb dezelfde ervaring met specialized, super fietsen, super marketing maar o wee als je in de mallemolen van customer support terecht komt, suc6 in ieder geval. Welkom op het forum by the way.
Specialized dealers:
In Zijdewind (richting Schagen) zit Kolkman, 20 min vanuit Alkmaar, Haarlem Bike-Sportive, 30min vanuit Alkmaar, en in de Wormer Piet de Wit, 45 min vanuit Alkmaar.
Dit alles ervanuit gaand dat je de auto gebruikt...
In Zijdewind (richting Schagen) zit Kolkman, 20 min vanuit Alkmaar, Haarlem Bike-Sportive, 30min vanuit Alkmaar, en in de Wormer Piet de Wit, 45 min vanuit Alkmaar.
Dit alles ervanuit gaand dat je de auto gebruikt...
-
- Forum-lid
Dank je jongens,
Ik ben gewoon een beetje pissig om zoveel starrigheid.
Wat vinden ze in Amerika bij Specialized van die "zoek het maar uit"
mentaliteit van de Nederlandse verdeler?
Niet regelen dat er een dealer in je regio zit, en je dan maar het bos insturen!
Ik wil alleen het bos in om te fietsen, niet om een dealer te gaan bereizen.
Mijnheer Frank van de afdeling verkoop heeft het vandaag niet goed gedaan!
Uiteraard ga ik, onder protest, naar een dealer voor het nodige.
Maar dit alles kost me onnodige fietstijd, zonde hoor Mijnheer Frank !!
Ik ben gewoon een beetje pissig om zoveel starrigheid.
Wat vinden ze in Amerika bij Specialized van die "zoek het maar uit"
mentaliteit van de Nederlandse verdeler?
Niet regelen dat er een dealer in je regio zit, en je dan maar het bos insturen!
Ik wil alleen het bos in om te fietsen, niet om een dealer te gaan bereizen.
Mijnheer Frank van de afdeling verkoop heeft het vandaag niet goed gedaan!
Uiteraard ga ik, onder protest, naar een dealer voor het nodige.
Maar dit alles kost me onnodige fietstijd, zonde hoor Mijnheer Frank !!
Je sprak natuurlijk wel met de importeur he....
Je koopt toch ook je remschijven niet bij Ford Nederland, maar bij een dealer?
Ik vind het niet raar dat Specialized NL doorstuurt naar de winkel, daar zijn het detailisten voor! Daarbij zijn ze dichterbij dan je denkt.
Je koopt toch ook je remschijven niet bij Ford Nederland, maar bij een dealer?
Ik vind het niet raar dat Specialized NL doorstuurt naar de winkel, daar zijn het detailisten voor! Daarbij zijn ze dichterbij dan je denkt.
-
- Forum-lid HC
Specialized is een heel vreemd merk. Ze verwachten van hen dealers bijna exclusiviteit als geleverde merk. wil je als dealer ook andere merken leveren, dan doen ze heel moeilijk. Ga je echter mee in de filosofie van Specialized, dan gaat de importeur voor je door het vuur.
Wie denk je dat van die actie de dupe wordt.
Maar kan de winkel in Alkmaar dan niet eens meer aan een zo'n vervangings onderdeel komen?
Wie denk je dat van die actie de dupe wordt.
Maar kan de winkel in Alkmaar dan niet eens meer aan een zo'n vervangings onderdeel komen?
De dealer in Alkmaar (BikeAction) is na een faillissement Specialized dealer-AF. Kan me zo voorstellen dat Specialized hen niet wil beleveren, ondanks dat alleen de naam Bike-Action is overgenomen. Maar goed, alternatieven te over.
-
- Forum-lid
Distributiepunt Alkmaar is weg, en daar is nog immer geen vervanger voor.
Ik kocht en koop mijn fiets in Alkmaar omdat ik dan niet steeds onnodig verder weg hoef,
in de spaarzame beschikbare vrije tijd.
Het dealerschap voor auto's staat al knap onder druk, nu de fietsen nog,
zodat niet de dealers maar de fietsers bediend worden.
Waarschijnlijk fiets jij harder dan ik 3s ,waardoor het dichterbij lijkt.
Ik kocht en koop mijn fiets in Alkmaar omdat ik dan niet steeds onnodig verder weg hoef,
in de spaarzame beschikbare vrije tijd.
Het dealerschap voor auto's staat al knap onder druk, nu de fietsen nog,
zodat niet de dealers maar de fietsers bediend worden.
Waarschijnlijk fiets jij harder dan ik 3s ,waardoor het dichterbij lijkt.