blad fiets af zeggen waar ?
-
- Forum-lid
hoi
ik wil blad fiets af zeggen maar waar kan ik dit doen ? of kijk ik er echt over heen
vast bedankt
robin
ik wil blad fiets af zeggen maar waar kan ik dit doen ? of kijk ik er echt over heen
vast bedankt
robin
dat moet ergens in de colofon staan.
Zoek naar een stukje tekst met hele kleine lettertjes ergens in het begin of eind van het blad. Daarin staat hoe je je abonnenment kunt stopzetten.
Zoek naar een stukje tekst met hele kleine lettertjes ergens in het begin of eind van het blad. Daarin staat hoe je je abonnenment kunt stopzetten.
Live fast; die young. mijn blog
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
[quote="MarZ"]neen het kan gewoon via internet:
Hiero klikerdeklik
(wel voor het blad fiets kiezen)[/quote]
Wel handig dat het blad fiets er ook tussen staat....
Hiero klikerdeklik
(wel voor het blad fiets kiezen)[/quote]
Wel handig dat het blad fiets er ook tussen staat....
Democratie is de dictatuur van de meerderheid
-
- Forum-lid
Ik wens je veel succes met het opzeggen bij Sanoma. Ben al maanden bezig om van een ander abonnement af te komen. Bezorging is inmiddels wel gestopt, nu alleen de aanmaningen nog
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Sanoma is echt verschikkelijk. Ik had me aangemeld voor een proef abonnement van fiets met welkoms kado.
Dat kado heb ik nooit gekregen en ik bleek direct een jaar abonnement te hebben.
Ik heb wel 10 emails, en tig klachten formulieren ingestuurd. Ik heb nooit een reactie gehad. Er valt gewoon niet mee te communiceren.
Ik heb de hoop van het welkoms kado maar opgegeven. En met het tijdschrift ben ik wel blij.
Succes met opzeggen
Dat kado heb ik nooit gekregen en ik bleek direct een jaar abonnement te hebben.
Ik heb wel 10 emails, en tig klachten formulieren ingestuurd. Ik heb nooit een reactie gehad. Er valt gewoon niet mee te communiceren.
Ik heb de hoop van het welkoms kado maar opgegeven. En met het tijdschrift ben ik wel blij.
Succes met opzeggen
-
- Forum-lid
[quote="rubenio"]@Watikjebrom,
Same here, heb je al telefonisch contact op proberen te nemen?
Grtz.
Rubenio[/quote]
Ja, maar ook dat weiger ik voortaan. Kost behoorlijk veel per minuut en het levert niks op. Ook reacties via hun klachtensite (al zeker 6 tot 7 keer) levert niets op. Knap waardeloos!
Deze thread gaat nu wel een beetje off-topic, maar soms is het wel lekker om wat stoom af te blazen en gelijkgestemden te treffen (gedeelde smart ....)
Same here, heb je al telefonisch contact op proberen te nemen?
Grtz.
Rubenio[/quote]
Ja, maar ook dat weiger ik voortaan. Kost behoorlijk veel per minuut en het levert niks op. Ook reacties via hun klachtensite (al zeker 6 tot 7 keer) levert niets op. Knap waardeloos!
Deze thread gaat nu wel een beetje off-topic, maar soms is het wel lekker om wat stoom af te blazen en gelijkgestemden te treffen (gedeelde smart ....)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
- Forum-lid
denk dat ik gewoon naar bank gaa en automatisch incasso van fiets stop zet dan zal het ook wel stopen met krijg maar vind echt nergins op slaan dat zo moelijk is om dit blad af te zeggen