Gisteravond bij mijn voordeur gejat: mijn roze fixie.
Ik kan wel janken. zoveel uren werk, en dan bedenkt een of andere klootzak dat hij daar met zijn tengels aan mag komen.
Ik hoop dat iedereen (en vooral de mensen in Groningen) goed op willen letten of ze mijn fiets ergens zien. Die fiets kan niet missen, de kans dat er een zelfde is, is net zo groot als het winnen van de lotto.
Plaats delict: Baart de La Faillestraat, Groningen
Fiets:
Onderdelen:
frame: roze gespoten Batavus
wielen: dp18 velgen (gepolijst) met voor een shimano 105 naaf radiaal gespaakt, achter een gepolijste shimano xt naaf 3 kruis gespaakt met londonfixiebike kransje.
banden: specialized armadillo
cranck shimano 600
stuur+stuurpen cinelli alter stuurpen (zwart) en zwart getaped stuur
voorrem tektro tijdrithandle, shimano 600 voorrem
zadel+pen fizik pave (zwart/zilver) en ritchey comp pen
spatbord de fiets werd gejat met een zwart sks raceblade achterspatbordje.
Heb je hem gezien? Mail of bel naar Wouter. tel 06 42 08 44 36 mail:wbeetsma (a) gmail.com
de gouden tipgever krijgt een met veel liefde gebakken appeltaart.
Niet dat ik niet mooi vind, maar welke gek denkt er mee weg te komen? Zo'n kleur zie al van een lichtjaar afstand aan komen rijden. Ik hoop voor je dat je hem snel terug vind.
Live fast; die young. mijn blog
Hey wouter,
Wat een k****-bericht!
Inderdaad ogen open houden zowel in je woonplaats als internet.
Zet bijvoorbeeld even een paar zoekwekkers via zoekwekker.nl!!
En open wat topics bij bv. DP en MTB forum etc.
Zoiets opvallends moet toch terug te vinden zijn.
Succes!
Grtz.
Rubenio
Wat een k****-bericht!
Inderdaad ogen open houden zowel in je woonplaats als internet.
Zet bijvoorbeeld even een paar zoekwekkers via zoekwekker.nl!!
En open wat topics bij bv. DP en MTB forum etc.
Zoiets opvallends moet toch terug te vinden zijn.
Succes!
Grtz.
Rubenio
Hey,
Heb net nog ff gezocht maar een beetje snuggere dader zal de fiets de eerste tijd wel verborgen houden.
Ik denk dat je , vanwege de erg opvallende kleur en (sorry dat ik het zo noem): toch ook weer niet zo heel speciaal frame je vooral moet gaan richten op de wielset / onderdelen, denk ik. Hopelijk zal die weg je dan naar de dader leiden.
Succes.
Grtz.
Ruben
Heb net nog ff gezocht maar een beetje snuggere dader zal de fiets de eerste tijd wel verborgen houden.
Ik denk dat je , vanwege de erg opvallende kleur en (sorry dat ik het zo noem): toch ook weer niet zo heel speciaal frame je vooral moet gaan richten op de wielset / onderdelen, denk ik. Hopelijk zal die weg je dan naar de dader leiden.
Succes.
Grtz.
Ruben
Het klinkt misschien stom. Maar wellicht zetten we ook teveel persoonlijke informatie op het net. Iedereen kan zien en achterhalen waar je woont, wat je doet en als je foto's post wat er bij te halen valt. Kijk bijvoorbeeld op http://www.wieowie.nl/ en je komt toch het één en ander te weten.
W0uter schiet er helemaal niets mee op. Het begint gewoon bij de basis dat mensen van andermans spullen moeten afblijven. Dat gebeurt helaas niet!!!!
Wel aangifte gedaan???
Sterkte!!
W0uter schiet er helemaal niets mee op. Het begint gewoon bij de basis dat mensen van andermans spullen moeten afblijven. Dat gebeurt helaas niet!!!!
Wel aangifte gedaan???
Sterkte!!
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
aangifte is gedaan. Via internet, dat vind ik zo iets stoms. Nu maar hopen dat ze er iets mee doen. In groningen kijken er een paar honderd mensen naar de fiets uit (mailactie! )
Dit weekend ga ik een rondje fietsenmakers en fietsenstallingen doen met een foto. Ik heb eigenlijk geen hoop dat hij terugkomt, maar je weet maar nooit!
Dit weekend ga ik een rondje fietsenmakers en fietsenstallingen doen met een foto. Ik heb eigenlijk geen hoop dat hij terugkomt, maar je weet maar nooit!