Amstel Goldrace 2009
nog even en dan inschrijven..
-
- Forum-lid
Net als Seger sla ik deze ook over wegens te druk. Doe mij maar de wat kleinschaligere tochten in België.
Wellicht ga ik in dit weekend wel lekker stenen rijden bij 'Les pavés du president'. Alleen de naam van die tocht is natuurlijk al fantastisch!
Wellicht ga ik in dit weekend wel lekker stenen rijden bij 'Les pavés du president'. Alleen de naam van die tocht is natuurlijk al fantastisch!
[quote="Bottecchia"]Net als Seger sla ik deze ook over wegens te druk. Doe mij maar de wat kleinschaligere tochten in België.
Wellicht ga ik in dit weekend wel lekker stenen rijden bij 'Les pavés du president'. Alleen de naam van die tocht is natuurlijk al fantastisch![/quote]
Het is natuurlijk not done om dan niet even een link van deze tocht te plaatsen!
:p
Wellicht ga ik in dit weekend wel lekker stenen rijden bij 'Les pavés du president'. Alleen de naam van die tocht is natuurlijk al fantastisch![/quote]
Het is natuurlijk not done om dan niet even een link van deze tocht te plaatsen!
:p
-
- Forum-lid
Sorry! ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zoals bij dit soort tochten is de website niet zo indrukwekkend:
http://www.crazybikers.be/Pages/pavespresident.htm
Nu staat er alleen nog de datum van 2008 bij maar volgens mij had ik ergens gelezen dat deze in het AGR weekend zou vallen in 2009. Dat kan ik alleen even niet meer vinden.
De tip voor deze kasseien koers komt overigens uiteraard van GastheerG!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zoals bij dit soort tochten is de website niet zo indrukwekkend:
http://www.crazybikers.be/Pages/pavespresident.htm
Nu staat er alleen nog de datum van 2008 bij maar volgens mij had ik ergens gelezen dat deze in het AGR weekend zou vallen in 2009. Dat kan ik alleen even niet meer vinden.
De tip voor deze kasseien koers komt overigens uiteraard van GastheerG!
wat gaat in inschrijven moeizaam zeg!!