Hoi,
Ik wil graag mijn balhoofd lagers vervangen door wat beter, ik heb alleen nu cups die in het frame zitten. Is het dan mogelijk om dan toch een headset te plaatsen zoals de chris king No thread set?
Het lijkt mij eigenlijk van niet, wat zou ik als alternatief kunnen gebruiken? Maakt het eigenlijk nog wat uit wat voor voorvork je hebt (manitou skareb nu)?
Voor een idee van frame:
[img=http://www.bikeshops.de/bikes/400/10868.jpg]
Chris king No thread set mogelijk op Nishiki accelerator?
-
- Forum-lid HC
Chris king heeft nog geen lagers voor geintegreerd balhoofdstellen. Ik heb daar ook over gehad voor mijn nieuwe fiets, en de verkoper zij dat ze er wel mee bezig zijn, maar dat al een aantal jaar. wanneer ze dat dan uitbrengen weet niemand. Kies dus eerst voor een ander merk, welk merk er dan prijs technisch het beste is weet ik niet.
Dat kan inderdaad niet. Maar er zijn ook heel mooie geintegreerde en semi-geintegreerde balhoofdsetje te krijgen. Moet je natuurlijk wel weten wat je precies moet hebben want er zijn nogal wat verschillende standaarden voor de afmetingen.
scottwilko schreef:Chris king heeft nog geen lagers voor geintegreerd balhoofdstellen. Ik heb daar ook over gehad voor mijn nieuwe fiets, en de verkoper zij dat ze er wel mee bezig zijn, maar dat al een aantal jaar. wanneer ze dat dan uitbrengen weet niemand. Kies dus eerst voor een ander merk, welk merk er dan prijs technisch het beste is weet ik niet.
Het is juist andersom: ze hadden een geïntegreerd lager - de Perdido - maar die is alweer een aantal jaren uit productie.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof