Specialized webshop
Zoals de titel al zegt: Welke webshop verkoopt Specialized kleding? Ik ben namelijk op zoek naar een team replica broek (MTB) voor mijn vader. Na flink wat zoeken had ik alleen een enkele Engelse webshop gevonden. In Nederland, Duitsland of België ben ik nog niks tegen gekomen. Weet hier iemand misschien waar de kleding online te verkrijgen is? Alvast bedankt!
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
Ik weet dat o.a. www.bike24.net Specialized spul heeft. Mijn ervaringen met bike24 zijn ook erg goed.
Vergeet alleen niet bij je betaling het ordernummers te noemen. Dat scheelt een hoop gedonder
Vergeet alleen niet bij je betaling het ordernummers te noemen. Dat scheelt een hoop gedonder
Ik kocht eerst bij Wiggle.co.uk, maar die updaten hun Specialized voorraad niet meer.
Daarom haal ik nu bij Cyclestore.co.uk, ook een aantal dingen zijn daar nu mooi geprijsd!
In Nederland en Duitsland heeft het geen nut, omdat altijd de adviesprijs moet worden gehandteerd, via Engeland is het, vooral nu met de lage pond, voordeliger omdat ze het daar blijkbaar niet hoeven te doen
Daarom haal ik nu bij Cyclestore.co.uk, ook een aantal dingen zijn daar nu mooi geprijsd!
In Nederland en Duitsland heeft het geen nut, omdat altijd de adviesprijs moet worden gehandteerd, via Engeland is het, vooral nu met de lage pond, voordeliger omdat ze het daar blijkbaar niet hoeven te doen
Wiggle is gratis boven 50 pond, bij Cyclestore ben je 12 pond kwijt.
Verder heb je binnen 2 weken je bestelling wel binnen, wat ik niet echt te lang vind.
Als voorbeeld, de S-Works '08 schoenen kosten hier in NL 250 euro. Via Cyclestore ben je inclusief verzendkosten 165 euro kwijt!
Verder de Arc zonnebril hebben ze nu in de aanbieding, kost hier in NL 180 euro, daar kost die nu (incl. verzend) 65 euro.
Succes
Verder heb je binnen 2 weken je bestelling wel binnen, wat ik niet echt te lang vind.
Als voorbeeld, de S-Works '08 schoenen kosten hier in NL 250 euro. Via Cyclestore ben je inclusief verzendkosten 165 euro kwijt!
Verder de Arc zonnebril hebben ze nu in de aanbieding, kost hier in NL 180 euro, daar kost die nu (incl. verzend) 65 euro.
Succes
Ik krijg net een mail van cyclestore dat ze van Specialized geen specialized spullen meer overzee (vaste land Europa) mogen sturen. Je wordt dus door Specialized verplicht om de hier geldende adviesprijs te betalen, dat scheelt €40 op een bibshort van €120, Schandalig!
Volgens mij is dit zelfs in strijdt met het vrij verkeer van goederen door Europa.
Volgens mij is dit zelfs in strijdt met het vrij verkeer van goederen door Europa.
I Am SpeCiAliZed
- daniel1975
- Forum-lid HC
Specialized gaat daar heeeeeeel ver in. Als je als dealer in Nederland adverteert met al te grote kortingen krijg je al een waarschuwing. Het is inderdaad schandalig dat het kan en mag.
Lijkt mij een leuk projectje voor Mevrouw Kroes
Lijkt mij een leuk projectje voor Mevrouw Kroes
Less is bore
Roeieber schreef:Ik krijg net een mail van cyclestore dat ze van Specialized geen specialized spullen meer overzee (vaste land Europa) mogen sturen. Je wordt dus door Specialized verplicht om de hier geldende adviesprijs te betalen, dat scheelt 40 op een bibshort van 120, Schandalig!
Tot mijn verbazing kreeg ik de dag na de mail over het specialized verhaal een mail van UPS dat mijn bestelling verzonden was. Maandag had ik mijn hele bestelling binnen. Ik denk dat Specialized toch niet goed kan controleren of ze spullen in de winkel verkopen of opsturen en dat ze die eerste mail misschien voor de vorm sturen. Of ik heb geluk gehad....
Ik heb nu voor de prijs van 1 bibshort hier, de bibshort, een zweetshirt, kniestukken en 2 paar sokken en ook nog eens snel geleverd.
I Am SpeCiAliZed
Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd naar Cyclestore, en die bevestigde helaas dat het niet mocht van Specialized. En dat ik misschien de producten naar een kennis in Engeland kon sturen en die zou ze dan moeten doorsturen.
Maar goed het valt altijd nog een keer te proberen, ik zou namelijk 100 euro besparen op 1 helm en een paar schoenen (170 euro ipv 270!).
Maar goed het valt altijd nog een keer te proberen, ik zou namelijk 100 euro besparen op 1 helm en een paar schoenen (170 euro ipv 270!).