sidi schroefdraad defect
-
- Forum-lid
Help,
mijn Sidi schoenen hebben een doorgedraaide schroefdraad voor de plaatjes. Iemand enig idee hoe en of dit is te repareren?
mijn Sidi schoenen hebben een doorgedraaide schroefdraad voor de plaatjes. Iemand enig idee hoe en of dit is te repareren?
-
- Forum-lid
Wellicht een idee.
Kijk even of er iets meedraait aan de binnenkant van de schoen in de zool. Je kunt dit niet zien maar misschien wel voelen. Ik heb dit zelf ook een keer gehad met Sidi schoenen.
Kijk even of er iets meedraait aan de binnenkant van de schoen in de zool. Je kunt dit niet zien maar misschien wel voelen. Ik heb dit zelf ook een keer gehad met Sidi schoenen.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
kilometervreter schreef:Help,
Heb ik ook gehad. Ik heb ze voorzichtig uitgeboord. Vervolgens bij de LBS (in casu Goossens in Borculo) een nieuw busje gekocht. Kosten 1 euro.
-
- Forum-lid
Ik zal het eerst een proberen met wat langere boutjes. Misschien dat dat nog werkt. De helft van de schroefdraad in de schoen is namelijk verdwenen. Nu zit er een boutje zonder het ijzeren plaatje in.
Mocht dat niet werken dan probeer ik er wel een busje in te zetten???? Heb alleen geen idee wat hiermee bedoeld wordt.
Mocht dat niet werken dan probeer ik er wel een busje in te zetten???? Heb alleen geen idee wat hiermee bedoeld wordt.
kilometervreter schreef:Ik zal het eerst een proberen met wat langere boutjes. Misschien dat dat nog werkt. De helft van de schroefdraad in de schoen is namelijk verdwenen. Nu zit er een boutje zonder het ijzeren plaatje in.
Langere boutjes zou ik niet proberen. Grote kans dat deze te ver door de zool komen en tegen de voet aandrukken. Ga naar een Sidi-verkooppunt. Die heeft de busjes voor de zool op voorraad.
Het busje zit in de zool. Als je de binnenzool verwijderd, zie je 3 losse busjes zitten.
-
- Forum-lid
Dank voor de info.
Ik denk dat het inderdaad het beste is de busjes te vervangen. Ik wist alleen niet dat je hier zo makkelijk bij kon komen. Verder denk ik dat ik alsnog een langer boutje nodig heb omdat anders het probleem zich zal herhalen.
Ik denk dat het inderdaad het beste is de busjes te vervangen. Ik wist alleen niet dat je hier zo makkelijk bij kon komen. Verder denk ik dat ik alsnog een langer boutje nodig heb omdat anders het probleem zich zal herhalen.
Arjen KV schreef:pinaman schreef:Als je de binnenzool verwijderd, zie je 3 losse busjes zitten.
Hoe verwijder je de binnenzool? Deze zit namelijk vastgelijmd.
Dacht dat ik de enige was die dit probleempje had, maar dat is geloof ik niet echt zo.
Klopt dat ze vastgelijmd zitten. Ik heb ze een stukje losgetrokken (vanaf de neus) zodat ik bij de busjes kan. Daarna kun je eventueel de zool weer vastlijmen.
Loswrikken van die zool gaat erg moeizaam, beetje veel gedoe voor oude schoenen. Bij mijn oude zetas zit er erg veel lijm onder denk ik, terwijl die binnenzool nou ook niet zo sterk lijkt. Langere boutjes is wel zo simpel, als die loskomen kan ik altijd nog weer aan die zool gaan sjorren.
-
- Forum-lid
uitboren en met een grotere tap erdoorgaan ?
-----------------------
pinarellloooo
-----------------------
pinarellloooo