Baankledij
Mannen!
Even een snelle vraag,
Morgen ga ik meedoen met de baanclinic van fiets in de veldrome van A'dam maar tijdens het inpakken van mn tas vroeg ik me af wat ik aan kledij mee moet nemen. Korte of Lange mouw..? Aangezien ik dacht dat het best nog wel eens fris zou kunnen zijn daar binnen..
Zijn er nog meer forumleden die gaan fietsen daar?
Thnx!
Even een snelle vraag,
Morgen ga ik meedoen met de baanclinic van fiets in de veldrome van A'dam maar tijdens het inpakken van mn tas vroeg ik me af wat ik aan kledij mee moet nemen. Korte of Lange mouw..? Aangezien ik dacht dat het best nog wel eens fris zou kunnen zijn daar binnen..
Zijn er nog meer forumleden die gaan fietsen daar?
Thnx!
Science of Performance!
Ook in Amsterdam kun je gewoon kort gaan, neem eventueel armstukken mee als je 's ochtends gaat. Het kan wat frisser zijn dan maar als je niet zo koud bent aangelegd zal je die niet nodig hebben.
Carolien zorgt wel dat je warm wordt
Carolien zorgt wel dat je warm wordt

"Try not. Do or do not......there is no try"
ik rij vaak met een windtex jack en korte broek. onder het jack dan alleen een zweetshirt en met de lange rits kun je dan de "airco" regelen. ik geef toe dat ik het eerder te warm dan te koud heb,maar het is wel relaxed bij het stilstaan. en: niet je handschoenen vergeten!! veel plezier!
[quote="andromeda"]Carolien zorgt wel dat je warm wordt
[/quote]
Nou dat heeft ze zeker.
Samen met Erik heeft ze ons goed laten zweten.
En ik vond het net zo leuk als de baanclinic die Andromeda had georganiseerd.
Ik heb trouwens in het begin met armstukken gereden en deze uitgedaan toen ik lekker opgewarmd was.

Nou dat heeft ze zeker.
Samen met Erik heeft ze ons goed laten zweten.
En ik vond het net zo leuk als de baanclinic die Andromeda had georganiseerd.
Ik heb trouwens in het begin met armstukken gereden en deze uitgedaan toen ik lekker opgewarmd was.
Ik vond het erg leuk om mee te rijden, alleen ben ik door een onoplettendheidje van een andere deelnemer bijna onderuit gegaan, ik kon ineens vanuit het grijze gedeelte linea-recta naar het beton toe sturen. Met glijdende bandjes gelukkig mezelf recht weten te houden en daarna weer aan kunnen pikken. Maar erop terug kijkend, wat een TOFFE ervaring was dat om bovenin die piste te rijden, en het viel me eigenlijk goed mee!
Carolien en Erik hebben inderdaad een leuke, gevarieerde training aangeboden!
Carolien en Erik hebben inderdaad een leuke, gevarieerde training aangeboden!
Science of Performance!
-
- Forum-lid
Zijn handschoenen aan te raden?
-
- Forum-lid
[quote="Biker-Sander"]Zijn handschoenen aan te raden?[/quote]
Verplicht zelfs!
Verplicht zelfs!