hoi cera stelt weinig voor heb ik vernomen meer een geldklopperij alleen voor lui met geld en denken dan dat ze een prof zijn!
Gr MM
Klimexperience
-
- Forum-lid
Hoi Cera.
50 euro?
Wat krijg je er verder voor?Anders wel aan de prijzige kant.
Gr. Sjef
50 euro?
Wat krijg je er verder voor?Anders wel aan de prijzige kant.
Gr. Sjef
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ze doen alsof ze heel veel ervaring hebben op de website, maar als je dan zelfs op gaat schrijven dat je als kind 3 jaar aan fietscross gedaan hebt :rolleye: Als ik zo zie hoe 1 van de heren zelf op z'n fiets zit, dan heb ik zo m'n twijfels wat die een ander moet gaan leren.
€50 kan best een redelijk bedrag zijn als alles perfect is georganiseerd en het eten ook uitstekend zou zijn.
€50 kan best een redelijk bedrag zijn als alles perfect is georganiseerd en het eten ook uitstekend zou zijn.
Beste critici(?)
Jammer dat jullie negatief doen over iets dat je niet ervaren hebt.
We doen dit nu voor het derde jaar en diegene die mee zijn geweest zien we elk jaar terug.
Niemand is verplicht mee te gaan, keuze is aan jezelf.
Voor wat betreft de ervaring zit het wel snor, prof zijn we nooit geweest helaas.
In mijn geval fiets ik al heel mijn leven, competatief en recreatief. Verwacht van ons geen uitgebreide trainingsprogramma's, wel advies over houding, verzet, eten en drinken onderweg, etc..
De volgauto is voorzien van eten en drinken onderweg en biedt tevens technische ondersteuning in de vorm van onderdelen en een gratis monteur. Indien men lek rijdt bieden we vervangende wielsets in bruikleen voor shimano en campagnolo, ideaal kan ik je vetellen. Nog een pluspunt is dat tijdens dit soort tochten geen onnodige ballast als regenjacks, eten, onderdelen, binnenbandje, etc. meegaat in de zak, maar in de auto wordt achtergelaten.
Mijn geld verdien ik met m'n werk als lasingenieur, klimexperience levert ons nagenoeg geen geldt op. Het is bedoeld voor fietsers die graag een verzorgde tocht rijden en omdat we het gevoel hebben dat we iets te bieden hebben. Oordeel nooit over iemand zijn of haar kwaliteiten. Omdat je moderator bent wil toch ook niet zeggen dat je verstand van fietsen hebt?
Ik zou zeggen ervaar het een keer en oordeel dan.
met vriendelijk groet Eddy Kuijer
Jammer dat jullie negatief doen over iets dat je niet ervaren hebt.
We doen dit nu voor het derde jaar en diegene die mee zijn geweest zien we elk jaar terug.
Niemand is verplicht mee te gaan, keuze is aan jezelf.
Voor wat betreft de ervaring zit het wel snor, prof zijn we nooit geweest helaas.
In mijn geval fiets ik al heel mijn leven, competatief en recreatief. Verwacht van ons geen uitgebreide trainingsprogramma's, wel advies over houding, verzet, eten en drinken onderweg, etc..
De volgauto is voorzien van eten en drinken onderweg en biedt tevens technische ondersteuning in de vorm van onderdelen en een gratis monteur. Indien men lek rijdt bieden we vervangende wielsets in bruikleen voor shimano en campagnolo, ideaal kan ik je vetellen. Nog een pluspunt is dat tijdens dit soort tochten geen onnodige ballast als regenjacks, eten, onderdelen, binnenbandje, etc. meegaat in de zak, maar in de auto wordt achtergelaten.
Mijn geld verdien ik met m'n werk als lasingenieur, klimexperience levert ons nagenoeg geen geldt op. Het is bedoeld voor fietsers die graag een verzorgde tocht rijden en omdat we het gevoel hebben dat we iets te bieden hebben. Oordeel nooit over iemand zijn of haar kwaliteiten. Omdat je moderator bent wil toch ook niet zeggen dat je verstand van fietsen hebt?
Ik zou zeggen ervaar het een keer en oordeel dan.
met vriendelijk groet Eddy Kuijer
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
heren fietsfanaten is misschien niet helemaal handig, gezien dames ook van harte welkom zijn en dus ook regelmatig deelnemen aan onze clinnics, en daarbij hun trainingen doen voor onder andere, marmotte en l'alpe dhuezes!!!
dus daar afhaken is niet de bedoeling.
en als ik dan ook nog lees dat wij denken dat we prof zijn heeft de schrijver van die reactie niet helemaal in de gaten wat we doen!
weet je wat ons motto is?...KLIMMEN MET PLEZIER...en dat is ook precies wat we met z'n allen doen.onbezorgd een dag fietsen met alles wat je maar nodig kan hebben bij de hand!tot een reserve fiets aan toe, dus...€ 50.00 een redelijk bedrag? ja dus!!!
zoals Eddy al zegt, kom maar op als je durft...maar neem wel goede zin mee!!!
vriendelijke, uiterst sportieve groet,
maurice van gorp
en als ik dan ook nog lees dat wij denken dat we prof zijn heeft de schrijver van die reactie niet helemaal in de gaten wat we doen!
weet je wat ons motto is?...KLIMMEN MET PLEZIER...en dat is ook precies wat we met z'n allen doen.onbezorgd een dag fietsen met alles wat je maar nodig kan hebben bij de hand!tot een reserve fiets aan toe, dus...€ 50.00 een redelijk bedrag? ja dus!!!
maurice van gorp
KLIMMEN MET PLEZIER!
[quote="casati fan"]heren fietsfanaten is misschien niet helemaal handig, gezien dames ook van harte welkom zijn en dus ook regelmatig deelnemen aan onze clinnics, en daarbij hun trainingen doen voor onder andere, marmotte en l'alpe dhuezes!!!
weet je wat ons motto is?...KLIMMEN MET PLEZIER...en dat is ook precies wat we met z'n allen doen.onbezorgd een dag fietsen met alles wat je maar nodig kan hebben bij de hand!tot een reserve fiets aan toe, dus... 50.00 een redelijk bedrag? ja dus!!!
maurice van gorp
[/quote]
Ik zeg niet dat het niet een redelijk bedrag kan zijn maar als er 20 man meegaan dan is het een leuke instrooier en vraag ik me af of het nog liefhebberij is.
Je moet ook wel een onervaren fietser zijn om mee te gaan voor wat jullie aanbieden. Ik heb geen idee wat die begeleiding inhoud dus dat zou best de moeite waard zijn maar de rest lijkt me niet echt nodig als je zelf met een groepje gaat fietsen en niet voor het eerst op een fiets zit. Maar ieder zijn of haar eigen keuze uiteraard.
Overigens heb ik m'n twijfels over de dubbele n in clinnics
:rolleye:
weet je wat ons motto is?...KLIMMEN MET PLEZIER...en dat is ook precies wat we met z'n allen doen.onbezorgd een dag fietsen met alles wat je maar nodig kan hebben bij de hand!tot een reserve fiets aan toe, dus... 50.00 een redelijk bedrag? ja dus!!!
maurice van gorp
[/quote]
Ik zeg niet dat het niet een redelijk bedrag kan zijn maar als er 20 man meegaan dan is het een leuke instrooier en vraag ik me af of het nog liefhebberij is.
Je moet ook wel een onervaren fietser zijn om mee te gaan voor wat jullie aanbieden. Ik heb geen idee wat die begeleiding inhoud dus dat zou best de moeite waard zijn maar de rest lijkt me niet echt nodig als je zelf met een groepje gaat fietsen en niet voor het eerst op een fiets zit. Maar ieder zijn of haar eigen keuze uiteraard.
Overigens heb ik m'n twijfels over de dubbele n in clinnics
:rolleye:
ja je moet inderdaad wel onervaren zijn!!! één van de trouwste deelnemers rijdt immers podium tijdens de vaujany!!!, heeft ook geen ervaring natuurlijk.
andere rijden zeven keer l'alpe d'huez op!!! weer iemand anders rijd even de klassiekerweek.
dus... er is gewoon voor elk wat wils.
we begeleiden met zes man op de fiets en bij iedere uitval zit wel iemand van ons bij !!!
en als er iemand eerder boven is gaan we toch gewoon terug de rest ophalen.
wat betreft het aantal deelnemers, 20 man/vrouw is dus ook 20 keer kosten!
ook al een slecht argument!
als je ziet hoeveel plezier eenieder eraan beleefd,zal je waarschijnlijk anders oordelen.
jammer van deze reacties!
ps. we zitten hier op fietsforum en niet op het nationale dictee!
andere rijden zeven keer l'alpe d'huez op!!! weer iemand anders rijd even de klassiekerweek.
dus... er is gewoon voor elk wat wils.
we begeleiden met zes man op de fiets en bij iedere uitval zit wel iemand van ons bij !!!
en als er iemand eerder boven is gaan we toch gewoon terug de rest ophalen.
wat betreft het aantal deelnemers, 20 man/vrouw is dus ook 20 keer kosten!
ook al een slecht argument!
als je ziet hoeveel plezier eenieder eraan beleefd,zal je waarschijnlijk anders oordelen.
jammer van deze reacties!
ps. we zitten hier op fietsforum en niet op het nationale dictee!
KLIMMEN MET PLEZIER!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zou toch bijna denken dat je shift toets 't niet doet, maar als ik 't aantal uitroeptekens zie zal dat vast niet het geval zijn!!!
Jullie beweren bij hoog en laag het alleen maar vanwege hobby te doen en niet om er iets aan over te houden. Waarom maken jullie dan al die reclame? Als je uit hobby gewoon groepen wilt begeleiden dan zit je toch niet te wachten op zoveel mogelijk personen? Op BikeMotion kreeg ik meerdere keren full color flyers van KlimExperience in m'n handen gedrukt.
Lees je eigen website eens terug van uit het oogpunt van een buitenstaander. Dan kan je toch moeilijk anders dan concluderen dat jullie behoorlijk hoog van de toren blazen over jullie zelf. Zo maar een willekeurig voorbeeldje:
Jullie beweren bij hoog en laag het alleen maar vanwege hobby te doen en niet om er iets aan over te houden. Waarom maken jullie dan al die reclame? Als je uit hobby gewoon groepen wilt begeleiden dan zit je toch niet te wachten op zoveel mogelijk personen? Op BikeMotion kreeg ik meerdere keren full color flyers van KlimExperience in m'n handen gedrukt.
Lees je eigen website eens terug van uit het oogpunt van een buitenstaander. Dan kan je toch moeilijk anders dan concluderen dat jullie behoorlijk hoog van de toren blazen over jullie zelf. Zo maar een willekeurig voorbeeldje:
Voor beginnende fietsers zal het best aardig zijn. Maar jullie hebben echt niet meer ervaring of kennis in huis dan andere fanatieke fietsers, dus dan kan je ze volgens mij ook weinig bijbrengen. Om die groep echt wat te bieden zal je naar mijn inziens met begeleiding moeten komen die bijv medisch onderlegd is, op z'n minst ruime ervaring hebben als elite renner zowel in Nederland als er buiten.Verkooppunt van Performance Sportvoeding en dus ruime ervaring op het gebied van voedingsadvies ten aanzien van eten en drinken tijdens zware en lange beklimmingen