Oakley radar
-
- Forum-lid
Beste mensen,
Ik weet dat het niet goed is (dus daar moet al geen commentaar over komen) maar ik zou graag een valse oakley radar kopen omdat ik een echte toch wel veel te duur vind. Weet er iemand waar je die valse radars kan vinden.
Een M-frame mag ook eventueel
Ik weet dat het niet goed is (dus daar moet al geen commentaar over komen) maar ik zou graag een valse oakley radar kopen omdat ik een echte toch wel veel te duur vind. Weet er iemand waar je die valse radars kan vinden.
Een M-frame mag ook eventueel
-
- Forum-lid
vriendelijk van het antwoord maar dat is een skibril. Ik heb een fietsbril nodig. Weet er iemand of die goed is. http://www.mijnwebwinkel.be/winkel/mech ... ID=5684237
Tom Van den Bergh schreef:vriendelijk van het antwoord maar dat is een skibril. Ik heb een fietsbril nodig.
Ik vermoed dat deze bril voor verschillende doeleinden te gebruiken is...
Maar als ik zo kijk naar de prijs van deze kopie zou je er ook over kunnen denken een tweedehands M-frame aan te schaffen.
-
- Forum-lid
waarom een nepen kopen als je voor die prijs bijna en echte kan krijgen.
en als je eenmaal en oakley hebt snap je waarom mensen er z’n fan van zijn
en vind je die paar euro die je er meer aan hebt uitgegeven meer dan waart.
en als je eenmaal en oakley hebt snap je waarom mensen er z’n fan van zijn
en vind je die paar euro die je er meer aan hebt uitgegeven meer dan waart.
-
- Forum-lid
bwa een radar kost toch minstens 150 euro. En ik kan er misschien 40 van maken.
Tom Van den Bergh schreef:Weet er iemand waar je die valse radars kan vinden.
Tim0thyB schreef:Misschien is dit iets:
http://link.marktplaats.nl/215165148
Tom Van den Bergh schreef:vriendelijk van het antwoord maar dat is een skibril.
Uhm, die in die advertentie is een Radar (of moet een Radar voorstellen iig :rolleye: )
No way dat ik 40 neer zou tellen voor een zielige nepperd van baggerkwaliteit trouwens.
Ik heb wel eens voor 60 inc verzenden een echte M Frame van eBay gehaald. Die zit beter, kijkt beter, staat beter en gaan 100x langer mee waarschijnlijk.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zonder die invoerrechten enzo?
zou je dan enven een nieuw topic kunnen openen daarover, dan zie ik het zeker :d
Maar aan de bijstaande commentaar op de site zelf is die van 50 euro goed hoor,
en die verkoper woont op 15km van mij, dus ik kan wel eens vragen of ik hem mag testen.
zou je dan enven een nieuw topic kunnen openen daarover, dan zie ik het zeker :d
Maar aan de bijstaande commentaar op de site zelf is die van 50 euro goed hoor,
en die verkoper woont op 15km van mij, dus ik kan wel eens vragen of ik hem mag testen.