Zeer slechte communicatie bij CUBE
Geplaatst: 01 dec 2008 07:34
Tja, ik wil toch effe mijn ervaring geven met Cube. Wat is het geval?
In aug bestel ik een fiets via mijn werkgever DSM. De fiets wordt besteld bij een bekende fietswinkel in Gronsveld.
Levering wordt ca eind sept- begin oct. Oke tot zover prima. Fiets wordt door de belasting en mij via het fietsproject betaald.
Ik bellen begin oct. Wanneer komt de fiets? Ja, nou, wel, we verwachten hem binnenkort. Ik bel U terug. Dus niet. Ik weer bellen eind oct. Nou, ja, wel, we verwachten hem binnenkort. Dus niet. Ik bel voor de zoveelste keer. Nou, ja, wel, ....................... Je raadt het al.
Plots gaat mijn gsm, afgelopen zaterdag. Hallo, met Harold van de fietswinkel, U wilt het niet geloven maar uw fiets is in Geleen aangekomen.
Tja, zeg ik; daar staat die dus verkeerd. Jaja, eh, wel, eh, we halen hem op en dan wordt die fiets op 1 of 2 dec geleverd.
Ik bied hem aan om die fiets zelf op te halen en naar hem in Gronsveld te brengen.
Ja, als U dat voor mij wilt doen dan ben ik U eeuwig dankbaar.........!
Ik naar Geleen bij een Cube-dealer. Wat denken jullie ???
2 Fietsen geleverd en de door mij bestelde fiets is er niet bij........... Gelukkig kon ik mijn broek nog op tijd vast houden.
En wat nu?
Gelukkig bleek Roger een prima vent te zijn en wilde het graag oplossen.
Uiteindelijk heb ik een andere fiets genomen van Cube, het oude model van 2008.
Allemaal geen ramp maar het is dus niet de fiets die Cube had moeten leveren en zeker niet de fiets welke ik graag had willen hebben. EN ook voor betaalt heb.
Dus..... resumerend; COMMUNICATIE is zelfs in het nederlands errug moeilijk. En voor Cube helemaal.
Ik ben eens benieuwd hoe ze dit oplossen en of ze daar capabel voor zijn.
En ik? Ik ben boos en mijn gevoel zegt dat Cube ergens een steekje heeft laten vallen. Maar die 2 dealers zoeken het maar effe uit met Cube.
Ik ben benieuwd wat hier nog uit voortkomt. Natuurlijk zal ik dat er hier ook bij zetten over een paar weken.
met groet, ruud
In aug bestel ik een fiets via mijn werkgever DSM. De fiets wordt besteld bij een bekende fietswinkel in Gronsveld.
Levering wordt ca eind sept- begin oct. Oke tot zover prima. Fiets wordt door de belasting en mij via het fietsproject betaald.
Ik bellen begin oct. Wanneer komt de fiets? Ja, nou, wel, we verwachten hem binnenkort. Ik bel U terug. Dus niet. Ik weer bellen eind oct. Nou, ja, wel, we verwachten hem binnenkort. Dus niet. Ik bel voor de zoveelste keer. Nou, ja, wel, ....................... Je raadt het al.
Plots gaat mijn gsm, afgelopen zaterdag. Hallo, met Harold van de fietswinkel, U wilt het niet geloven maar uw fiets is in Geleen aangekomen.
Tja, zeg ik; daar staat die dus verkeerd. Jaja, eh, wel, eh, we halen hem op en dan wordt die fiets op 1 of 2 dec geleverd.
Ik bied hem aan om die fiets zelf op te halen en naar hem in Gronsveld te brengen.
Ja, als U dat voor mij wilt doen dan ben ik U eeuwig dankbaar.........!
Ik naar Geleen bij een Cube-dealer. Wat denken jullie ???
2 Fietsen geleverd en de door mij bestelde fiets is er niet bij........... Gelukkig kon ik mijn broek nog op tijd vast houden.
En wat nu?
Gelukkig bleek Roger een prima vent te zijn en wilde het graag oplossen.
Uiteindelijk heb ik een andere fiets genomen van Cube, het oude model van 2008.
Allemaal geen ramp maar het is dus niet de fiets die Cube had moeten leveren en zeker niet de fiets welke ik graag had willen hebben. EN ook voor betaalt heb.
Dus..... resumerend; COMMUNICATIE is zelfs in het nederlands errug moeilijk. En voor Cube helemaal.
Ik ben eens benieuwd hoe ze dit oplossen en of ze daar capabel voor zijn.
En ik? Ik ben boos en mijn gevoel zegt dat Cube ergens een steekje heeft laten vallen. Maar die 2 dealers zoeken het maar effe uit met Cube.
Ik ben benieuwd wat hier nog uit voortkomt. Natuurlijk zal ik dat er hier ook bij zetten over een paar weken.
met groet, ruud