FastR wielen
-
- Forum-lid
ik zou ze niet kopen.
koop er liever van kuiper
bartel schreef:Hallo,
heeft er iemand ervaring met deze wielen http://fastrwheels.be/index.html
Ze hebben momenteel een promotie dat de carbon wielen maar 475 euro kosten ipv 799 euro. Ik overweeg een aankoop tenzij iemand me ze afraadt.
Bartel
Zien er op zich mooi uit, goede (sapim cx-ray) spaken, Rode sapim nippels, No-name taiwan velgen en naven. De kwaliteit zal afhangen van hoe goed ze zijn gespaakt.
Conclusie:
Daar kun je je voor 475 geen breuk aan vallen.
Gewoon doen!
pas op! paaltje!
Check om z'n minst de garantievoorwaarden voor deze wielen. Ik zou ook navraag doen over achtergrond van dit merk en ervaring. Wie zitten er achter deze website? Zijn het handelaartjes of is het een serieuze winkel die al langer bestaat?
Verder kan het geen kwaad om de specificaties van de wielen te vergelijken met andere wielsets, zoals bijv. Kuijper. Je moet toch op zijn minst een beeld krijgen van wat je koopt.
Verder kan het geen kwaad om de specificaties van de wielen te vergelijken met andere wielsets, zoals bijv. Kuijper. Je moet toch op zijn minst een beeld krijgen van wat je koopt.
Red Bull Carbon SL-3000 2010, Cube Reaction XT 2006
Hey,
bedankt voor de feedback (de enige al wat gestaafder als de andere). ik heb gisteren met de mensen gebeld. de reden dat ze ze verkopen aan -40% is dat ze ze indertijd goedkoop hebben kunnen aankopen toen de dollar laag stond en ze nu hun stock aan het opruimen zijn.
Qua specs denk ik dat ze wel degelijk zijn.
• Naven: carbon met alu flens
• Spaken: Sapim CX-ray, zwart, 20 vooraan, 24 achteraan
ik denk dat ik ze ga kopen!
bedankt voor de feedback (de enige al wat gestaafder als de andere). ik heb gisteren met de mensen gebeld. de reden dat ze ze verkopen aan -40% is dat ze ze indertijd goedkoop hebben kunnen aankopen toen de dollar laag stond en ze nu hun stock aan het opruimen zijn.
Qua specs denk ik dat ze wel degelijk zijn.
• Naven: carbon met alu flens
• Spaken: Sapim CX-ray, zwart, 20 vooraan, 24 achteraan
ik denk dat ik ze ga kopen!
Ik zie ook niet in wat hier fout aan kan gaan.
Als de velg zou scheuren oid, kun je altijd terug gaan lijkt me.
Enigste wat je eigenlijk niet goed weet is hoe lang de naaf mee gaat.
Maarja, die zou je in de toekomst nog kunnen vervangen door een andere..
Als de velg zou scheuren oid, kun je altijd terug gaan lijkt me.
Enigste wat je eigenlijk niet goed weet is hoe lang de naaf mee gaat.
Maarja, die zou je in de toekomst nog kunnen vervangen door een andere..
fietspret schreef: Wie zitten er achter deze website? Zijn het handelaartjes of is het een serieuze winkel die al langer bestaat?
Misschien is het de TS zelf wel.... Of ben ik nou héél spichtig? :rolleye:
Do not CROSS the road!
zijn waarschijnlijk novatec f292cb naven niet de lichste maar kwalitatief wel goed.
velgen komen uit china de prijs is wel netjes.
ik zou wel tube wielen nemen, voor het geld goede wielen en beter dan de kuipers voor minder geld.
kuiper wielen zou ik niet zo snel kopen kun je beter direct importeren kost de helft voor min of meer dezelfde kwaliteit.
gewoon doen.
velgen komen uit china de prijs is wel netjes.
ik zou wel tube wielen nemen, voor het geld goede wielen en beter dan de kuipers voor minder geld.
kuiper wielen zou ik niet zo snel kopen kun je beter direct importeren kost de helft voor min of meer dezelfde kwaliteit.
gewoon doen.
frankmx schreef:ik zou wel tube wielen nemen, voor het geld goede wielen en beter dan de kuipers voor minder geld.
gewoon doen.
Kwaliteit = datgene leveren wat de klant ervan verwacht.
Dit is dus erg subjectief.
@frankmx: rij jij zelf op Kuijpers en FastR of heb je er zelf directe ervaring mee? Zo nee, waar baseer jij dan jouw mening op? Ik vind dat in dit forum wel gefundeerd advies moet worden gegeven. Dus een vergelijk in kwaliteit tussen FastR en Kuijpers aub toelichten met argumenten (data, ervaringen, gebruikte materialen, etc). Aub daarbij tubes met tubes vergelijken.
Red Bull Carbon SL-3000 2010, Cube Reaction XT 2006
- jeroenkuiper
- Forum-lid
veldrijder schreef:ik zou ze niet kopen.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=49573
veldrijder schreef:wat zijn goede merken voor carbon wielen te kopen??
daar zoek je nog naar merken die sterk zijn in carbon wielen...
En in pro RC50 topic heb je die wielen al in je eigen crosser zitten...
vage posts...