Nieuwe betrouwbare fiets!!!
Na een 4-5-tal jaar op mijn trek 1000 sl te hebben gereden is het tijd voor een nieuwe fiets.
De aankoop zou zijn voor eind 2011, begin 2012 (de nieuwe collectie van volgend jaar dus) maar ik zou nu graag al wat info inwinnen over betrouwbare fietsmerken.
Mijn budget ligt tussen de €1500 en € 2200.
Let op: liever een goede alu dan een zwak carbon (indien er heel goede carbonfietsen rond deze prijs zijn dan is het ook goed).
Qua groep zou ik gaan voor ultegra of centaur of athena (compact)
Het is vooral om met vrienden te gaan fietsen.
Ik meet 1.86 meter en weeg 66 kg.
Suggesties?
De aankoop zou zijn voor eind 2011, begin 2012 (de nieuwe collectie van volgend jaar dus) maar ik zou nu graag al wat info inwinnen over betrouwbare fietsmerken.
Mijn budget ligt tussen de €1500 en € 2200.
Let op: liever een goede alu dan een zwak carbon (indien er heel goede carbonfietsen rond deze prijs zijn dan is het ook goed).
Qua groep zou ik gaan voor ultegra of centaur of athena (compact)
Het is vooral om met vrienden te gaan fietsen.
Ik meet 1.86 meter en weeg 66 kg.
Suggesties?
Pain is temporary, quitting lasts forever
Hoi,
Ik moet morgen even een actuele foto schieten van mijn Cervelo R3SL (2009) want die ga ik verkopen.
Compleet met Ultegra groep, wielen DT Swiss RR1450, FSA Wing Pro Carbon stuur, 3T Toric LTD zadelpen en Selle Italia Team Edition zadel wilde ik hem te koop zetten voor 2000 Euro.
Orginele aankoop nota frame aanwezig en staat op mijn naam geregistreerd bij Cevelo.
Nooit gevallen oid.
Reden voor verkoop: ik heb nog een goede Cervelo RS en heb het geld nodig voor een andere dure hobbie....fotografie.
Ik moet morgen even een actuele foto schieten van mijn Cervelo R3SL (2009) want die ga ik verkopen.
Compleet met Ultegra groep, wielen DT Swiss RR1450, FSA Wing Pro Carbon stuur, 3T Toric LTD zadelpen en Selle Italia Team Edition zadel wilde ik hem te koop zetten voor 2000 Euro.
Orginele aankoop nota frame aanwezig en staat op mijn naam geregistreerd bij Cevelo.
Nooit gevallen oid.
Reden voor verkoop: ik heb nog een goede Cervelo RS en heb het geld nodig voor een andere dure hobbie....fotografie.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
is die wel betrouwbaar?
-
- Forum-lid
ik weet niet meer precies wat ik bedoelde, maar ik zie wel dat ik het knipoog smileytje vergeten ben
dus bij deze
dus bij deze
Zoals gezegd is er nooit mee gevallen oid en is het frame in prima staat. Zelfs geen putjes door steenslag.
Ik plaat hem morgen in het Verkoop Topic.
Het is overigens een 54. Geomerische data plaats ik samen met de verkoop.
Ik plaat hem morgen in het Verkoop Topic.
Het is overigens een 54. Geomerische data plaats ik samen met de verkoop.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
ZorroI schreef:Reden voor verkoop: ik heb nog een goede Cervelo RS en heb het geld nodig voor een andere dure hobbie....fotografie.
Wat ben je van plan aan te kopen? enkel nieuwschierig?
@ TS. Als je eind 2011 of begin 2012 gaat kopen, en dus de fiets van zorro niet zou nemen, dan lijkt het mij een stuk voordeliger om een fiets van dit jaar te kopen. Eind vand it jaar stonden er 2010 fietsen van 3500 voor 1800 bij Math Salden. De kortingen kunnen heel hoog zijn dan. Dan heb je een top carbon frame met ultegra of een alu met dura ace voor de prijs van een dure 105 alu fiets.