Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Fietsarrangement, of niet

studentfontys
Forum-lid

studentfontys 06 nov 2008 16:41

Wat verwacht je bij het reserveren van een arrangement? Waar kan ik lekker fietsen? Waar is de natuur het mooist en waar is het lekker rustig? Wat wil ik uitgeven? Dit zijn een aantal vragen die naar voren komen bij het zoeken naar een fietsarrangement.

Ik ben student aan de FEHT te Tilburg en doe onderzoek voor mijn stagebedrijf. Ik vraag maar 10 minuutjes van uw tijd, hoogstens. Het zou me helpen een goed beeld te scheppen van de wensen en behoeften van de consument. Klikkerdeklik naar de volgende link en veel succes !!!!!!
http://www.thesistools.com/?qid=60750&ln=ned
Mark Verhagen
Student CE-SPECO

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 06 nov 2008 17:06

6. Waarin bent u geinteresseerd? (meerdere antwoorden mogelijk)

En dan kan je er maar ééntje aanvinken!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

evers
Forum-lid

evers 06 nov 2008 17:56

hehe SPECO... join the club.. 2e jaars marktonderzoek neem ik aan? of afstudeeronderzoek? heerlijk met SPSS werken..

succes!

edit: na het maken van de enquete hoop ik niet op een afstudeeronderzoek.. staan veel fouten in en je springt van de hak op de tak. Ineens gaat het over een of ander hotel?! zomaar om iemands adresgegevens vragen is ook niet netjes zonder een reden te vermelden...
Train ze!

studentfontys
Forum-lid

studentfontys 26 nov 2008 13:20

Inderdaad is dit voor een marktonderzoek. Het is de eerste keer dat ik een internetenquête ontwerp. Normaal gezien neem ik ze mondeling af, maar de tijd die ik ervoor heb is beperkt en de kosten worden te hoog.

Excuses voor de spelfouten.

PS dit is niet voor een afstudeeropdracht
Mark Verhagen
Student CE-SPECO

geer
Forum-lid

geer 26 nov 2008 13:43

Ik heb 'm ingevuld! Succes er verder mee! Laat je nog eens horen van je globale onderzoeks conclusies zijn?

Plaats reactie